AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Kjære dere alle nydelige skapninger av Gud. Han ser på oss og elsker oss alle. Jeg skriver ut av kunnskap fra Gud. Satan hater meg slik som han hater alle dere. Han vil villede dere så dere ikke lommer til Gud. Ikke la Satan villede dere sånn! Søk Gud av hele deres hjerte og dere vil se at han er den sanne Gud. Profetene har sett hva som vil ramme dette landet. Og profetier fra gammelt av har allerde skjedd i dette landet. Så jeg ber dere ydmykt om å søke Herren Jesus. Han er den eneste som kan redde dere og forhindre rammelse av dette landet. Bønn er så sterk. Be til vår Herre Jesus om å bevare dette landet for at den rammelse som skal skje skal bli minsket. Det er det jeg prøver å formidle. Jesus er ekte og den eneste som kan redde dere fra evig fortapelse. Ikke bli som de kristne dere ser og tror at det skal være. Bli soldater av Herren og la han lede dere. Mye missforkynnelse har blitt talt. Jesus er ikke mennesker handlinger. Jesus er kjærlighet. Jeg har så forståelse for at dere ikke tror. Og jeg vet at kristne folk kommer med mye rare ting. Men Gud er ikke dette. Gud er kjærlighetens Gud og han vil vise dere selv hvem han er. Ikke hør vilt på andre kristne. Kristne er et ord for oss som tror på Gud men det betyr ikke at alle har rett i det de sier. Jeg forstår så godt at dere blir forvirret av dem. Men Gudkommer til å vise seg hvem han er for deg som søker han. Anonymkode: 948f3...8dc
Batteri Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 (endret) Jeg er glad på dine vegne, selv om jeg ikke på noen måte deler ditt syn. Ha en fin dag! 😊 Endret 7. november 2018 av Batteri 3
OPIgirl Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 På 7.11.2018 den 16.21, Eugene Onegin skrev: Gud finnes ikke. Har du bevis på det?
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 25 minutter siden, OPIgirl skrev: Har du bevis på det? Om jeg hadde sagt alver finnes ikke. Ville du spurt meg om jeg kan bevise det ? Bevis byrden ligger oss de som sier at Gud eksisterer. Siden det er ikke mulig å bevise at noe ikke eksisterer. Det er mulig å bevise noe positivt ( altså at det eksisterer) det er umulig å bevise noe negativt ( altså at det ikke eksisterer) 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 Halleluja Herren er med oss som følger han! Anonymkode: 948f3...8dc
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 På 11.11.2018 den 18.23, OPIgirl skrev: Har du bevis på det? Har du bevis på at Gud finnes? Anonymkode: 89894...570
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 I overskriften skal "norske" være med liten n! Anonymkode: b8ab0...c04
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 På 11.11.2018 den 19.00, Eugene Onegin skrev: Om jeg hadde sagt alver finnes ikke. Ville du spurt meg om jeg kan bevise det ? Bevis byrden ligger oss de som sier at Gud eksisterer. Siden det er ikke mulig å bevise at noe ikke eksisterer. Det er mulig å bevise noe positivt ( altså at det eksisterer) det er umulig å bevise noe negativt ( altså at det ikke eksisterer) Ja, når du kommer med en påstand må du dokumentere den Jean. Anonymkode: 7d0a0...f7a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 Har vi glømt å ta tabletten våres i dag? Anonymkode: e02d0...273
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. november 2018 #11 Skrevet 13. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, når du kommer med en påstand må du dokumentere den Jean. Anonymkode: 7d0a0...f7a Du må være ganske dum du, som ikke forstår at det er umulig å bevise at noe ikke eksisterer. Det er derfor bevis byrden som ligger oss dere som sier at Gud eksisterer ikke oss de som sier Gud ikke eksisterer. Og hvorfor kaller du meg Jean ? jeg har at mange brukernavn men aldri Jean
Påkrevd Skrevet 13. november 2018 #12 Skrevet 13. november 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, når du kommer med en påstand må du dokumentere den Jean. Anonymkode: 7d0a0...f7a Men da tar vi eksempelet julenissen. Jeg går ut fra at du enten mener han finnes, eller ikke. Bevis enten det ene eller det andre.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #13 Skrevet 13. november 2018 5 timer siden, Eugene Onegin skrev: Du må være ganske dum du, som ikke forstår at det er umulig å bevise at noe ikke eksisterer Likevel kommer dere ateister med påstander om at Gud ikke eksisterer😆 Anonymkode: 7d0a0...f7a
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. november 2018 #14 Skrevet 13. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Likevel kommer dere ateister med påstander om at Gud ikke eksisterer😆 Anonymkode: 7d0a0...f7a Jeg er apathist ikke atheist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå