Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er endel som snoker på tlf til kjæresten, sjekker mld ol. Hvor mange har gjort det? Hvorfor? Fordi du er sjalu, usikker eller bare nysgjerrig? 😊

Anonymkode: 72eea...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har aldri gjort det.

Jeg respekterer kjærestens privatliv, og han respekterer mitt. Han sitter gjerne med mobilen rett ved siden av meg, viser meg morsomme meldinger osv, så jeg har ikke inntrykk av at han skjuler noe uansett. 

Anonymkode: 24a03...f62

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er endel som snoker på tlf til kjæresten, sjekker mld ol. Hvor mange har gjort det? Hvorfor? Fordi du er sjalu, usikker eller bare nysgjerrig? 😊

Anonymkode: 72eea...a80

Hvis man ikke stoler på kjæresten sin, så burde man kanskje ikke være kjærester i det hele tatt?  

Både for kjæresten sin delmen også for sin egen del...  

Anonymkode: 4fe73...c30

• Liker 2
Skrevet

Mann her, jeg installerte spionvare på min egen pc og lav meg til å sove, hun sto opp tidligere enn meg og brukte pcen. Jeg titta på pcen etterpå og fant ut mye snusk som hun absolutt ikke burde drive med. Min egen pc altså. Gjorde det fordi hun oppførte seg rart i forhold til diverse nettsider, lukka siden fort hvis jeg kom inn i rommet osv.

En annen gang titta jeg på tlf til en annen eks da hun oppførte seg rart, fant noe snusk (jeg titta kun på de personene som var ukjent eller jeg visste at det kunne være noe rusk med, unngikk venninner osv.

Det rare er at jeg har null interesse av å titte på mobil/pc osv, men hvis dem oppfører seg rart over tid, vil jeg ha ordentlig svar, når de selv ikke klarer å gi meg det.

Det er vel sjalusi, men det oppstår kun når dem oppfører seg rart.

Anonymkode: 09757...14e

• Liker 11
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var 16... sjalu og usikker på meg selv. Og fant det jeg var ute etter... vil aldri gjøre meg selv så vondt igjen. Da lever jeg heller uvitende om detaljer,skulle kjæreste ha noen på si kommer det vel for en dag uansett...

Pluss at man har rett til privatliv uansett om man ikke gjør noe galt med mobilen!! Jeg er ikke utro eller noe,men synes chatsamtaler mellom venninner feks.er private.

Så jeg lærte leksa mi om det for mange år siden.

• Liker 1
Skrevet

Første kjæresten min snoket jeg på telefonen fordi han sendte meldinger til andre jenter om at «jeg skulle ønske det ble deg og meg» og «du er så sexy i de tightsene».  Så rett og slett fordi han gjorde ting han ikke skulle.

Andre kjæresten prøvde jeg å la vær, men det hendte jeg sjekka en gang innimellom likevel - fordi jeg var usikker fra det forrige forholdet mitt. Trodde egentlig aldri jeg skulle finne noe hos nr 2 så det hadde vel gått over etter en stund om det fortsatte å være oss to

Anonymkode: ba476...c8a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Første kjæresten min snoket jeg på telefonen fordi han sendte meldinger til andre jenter om at «jeg skulle ønske det ble deg og meg» og «du er så sexy i de tightsene».  Så rett og slett fordi han gjorde ting han ikke skulle.

Andre kjæresten prøvde jeg å la vær, men det hendte jeg sjekka en gang innimellom likevel - fordi jeg var usikker fra det forrige forholdet mitt. Trodde egentlig aldri jeg skulle finne noe hos nr 2 så det hadde vel gått over etter en stund om det fortsatte å være oss to

Skal sies at nummer to ikke hadde noe imot at jeg tittet på telefonen hans. Han var helt klar over at jeg tittet innom i blant. Han brukte telefonen min innimellom og, så tviler ikke på at han tok en sjekk iblant heller. 

Skrevet

jeg har aldri gjort det.

exen min snoket på mitt. det ødela forholdet. 

Skrevet

Gjorde det fordi jeg hadde en magefølelse på at han jugde for meg. Og det gjorde han. Det var viktig for meg å få det bekreftet.

Anonymkode: d5879...ccb

• Liker 7
Skrevet

Jeg gjorde det et par ganger i begynnelsen av forholdet - var veldig ung og paranoid.
Gjorde det vel nettopp fordi jeg var paranoid, redd for å miste det vi hadde.

Nå er det vel 8 år + siden jeg har gjort det.

Anonymkode: 50d68...5e3

Skrevet

Har aldri gjort det, ser virkelig ikke poenget. Selv om jeg hadde hatt lyst, så har jeg uansett ikke koden hans (den kunne jeg vel sneket meg til hvis det var viktig, men), og dessuten har han Samsung og jeg sliter virkelig med å «finne fram» på den.

Stoler på kjæresten min, og synes snoking er ekstremt respektløst. Man har rett på privatliv - og det samme har folk som sender meldinger i fortrolighet til min mann. Har aldri mistenkt ham for noe, så hvorfor bli paranoid? 

Anonymkode: ab6e4...223

Skrevet

Jeg gjorde det en gang da jeg var 18, fordi jeg mistenkte at noe var galt. Det var det også. Det er 10 år siden.

Har aldri tenkt tanken siden og kunne aldri sjekket mobilen til samboeren min.

Anonymkode: 7c13a...c59

Skrevet

Med fare for å være en partypooper her nå, så lurer jeg på hvordan alle greier å foreta all snokingen de hevder å begå eller bli utsatt for?

Stikkord er, passord, fingeravtrykksleser, ansiktsgjennkjenning, to faktor -autentisering osv. 

Anonymkode: c3883...5ab

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har gjort det én gang i forbindelse med et vanskelig brudd. Bruddet var allerede en realitet.

Jeg fant flere ting som var urovekkende, og som berørte min økonomi og mine barn.

Likevel skammer jeg meg så mye at jeg aldri har nevnt eller brukt det jeg fant.

Jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, det kommer ingenting ut av det. Aldri.

Skrevet

Jeg snoket på exen min sin mobil og pc da vi var sammen for mange år siden. Årsaken til det var fordi jeg sterkt mistenkte utroskap, men han løy om det. Jeg ville ikke forlate forholdet før jeg var helt 100 prosent sikker på at han var utro, så derfor ville jeg ha bevis. Fant derfor masse bevis ved å snoke på tlf og pc, og det var på den måten jeg fant ut hva slags utro j.. jeg egentlig var sammen med. Det ble slutt kort tid etter..

Har aldri hatt behov for å snoke igjen. Han jeg er sammen med nå som er blitt blitt min mann også, har aldri gitt meg noen dårlig magefølelse. Og siden jeg stoler på at han er trofast mot meg, så trenger jeg heller ikke å sjekke hans mobil eller pc. 

• Liker 5
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med fare for å være en partypooper her nå, så lurer jeg på hvordan alle greier å foreta all snokingen de hevder å begå eller bli utsatt for?

Stikkord er, passord, fingeravtrykksleser, ansiktsgjennkjenning, to faktor -autentisering osv. 

Anonymkode: c3883...5ab

Jeg var en av de som skrev over at jeg regelmessig tittet på telefonen til kjæresten, uten at det gjorde han noe. Han hadde passordet mitt og omvendt, og vi hadde en stund både gjenkjenning av begges fingeravtrykk på begge telefoner. 

Skrevet

Bare hvis jeg tar han i løgn og mobilen blir hemmelig,og rar oppførsel.  Gidder ikke å vente på at ting skjer, jeg vil vite med en gang så jeg kan bestemme over mitt eget liv da jeg ikke vil leve på en løgn. 

Anonymkode: 65a2f...534

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det fordi jeg hadde en magefølelse på at han jugde for meg. Og det gjorde han. Det var viktig for meg å få det bekreftet.

Anonymkode: d5879...ccb

Magefølelsen er som oftest riktig. Føler jeg burde ha snoket på samboeren min, for jeg er 99,9% sikker på at han lyver. Men nå er jeg gravid. Burde vel snoke før jeg ikke har retrett rett på graviditeten? Hva tenker dere? Er helt sikker på at han lyver og om han lyver om innholdet på PCen så er det slutt og jeg vil aldri se han igjen og det vet han, men han vil ikke vise meg PC selv og sier jeg må velge å stole på han. Jeg vet han lyver!!! Dette har vært en diskusjon over en mnd nå. Men jeg går konstant med en ekkel følelse om at samboeren min lyger :(  det ødelegger dessverre mine forelskelses følelser for han. Er trist at noen bare må lyve.

Anonymkode: 57da1...2b6

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og vi hadde en stund både gjenkjenning av begges fingeravtrykk på begge telefoner. 

Dette er jo galskap, man skal ha privatliv selv om man er i forhold. Samme med de som er så dumme å gi bort sin BANK ID og pinkoder....tenk dere godt om! Et forhold tar som regel slutt, din partner kan også misbruke dette grovt. 

Ikke del alt, uansett.

Anonymkode: 41017...f0f

Skrevet

Jeg rører ikke tlf til min samboer.. 

Har gjort det i ett tidligere forhold da... Husker jeg hadde en dårlig magefølelse pga noen ting han sa/gjorde,  så jeg bestemte meg for å sjekke hva han holdt på med. Den magefølelsen stemte ikke.... Fy flate - aldri hatt så dårlig samvittighet i hele mitt liv..mistet skikkelig respekten for meg selv etterpå....aldri gjort igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...