AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Jeg har hørt at det finnes noen få selvstendig næringsdrivende sykepleiere. Dette høres interessant ut. Er det noen her som vet om man kan jobbe bare dag og kveld eller bare dag, hvis man driver for seg selv og leier seg ut til helseforetak? Kan man drive firma og kjøpe inn apotekvarer og samarbeide med Apotek for eksempel? Jeg har jobbet turnus i 6 år og kjenner jeg er klar for noe annet. Dere får bare buse ut med det dersom dette er helt urealistisk. Synes dette høres interessant ut hvis det er muligheter. Anonymkode: b6d36...0e5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Jeg kjenner to som leier seg ut, en er spesialsykepleier den andre ikke. Spesialsykepleieren leies inn på engasjement i en uke-flere uker og jobber da vanlig turnus (til god lønn), den vanlige sykepleieren må ta de vaktene hun får, og kan gå lange perioder uten inntekt. Men mindre du har en spesiell kompetanse er det jo kveld/natt/helg og høytid man sliter med å dekke inn. Hva mener du apotekene skal samarbeide med deg om? Hva tjener de på det? Anonymkode: 18f5f...068
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå