AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Jeg er litt rådvill. Min venninne som har vært min nærmeste venninne i hjembygda de siste årene søker oppmerksomhet fra min kjæreste... Når vi er på fest klenger hun på han, og snakker ofte med han. Og nå har jeg oppdaget hva hun sender på snapchat til han. I begynnelsen var det bare hverdagslige ting. Så nevnte kjæresten min at han hadde fått snap som kanskje var litt på kanten. Han svarte henne aldri på de, men svarer om det er direkte til han(altså hverdagssnappene). Sist gang så viste kjæresten min snap fra venninnen min. Og det var "se så rar form på blåmerket" og bare ben, blondetruse og mage... Dette sender ikke hun til meg en gang. Det har hendt en gang før, at hun rotet med en jeg hadde et godt øye til(noe hun visste godt), men vi har lagt det bak oss. Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Har snakket med kjæresten min og han sier han skal ikke svare henne og kan slette om jeg vil. Men jeg er redd for å lage drama om han sletter henne... Hun har kjæreste, så skjønner ikke hvorfor hun skal gå etter min. Anonymkode: e5760...314 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Sett henne på plass. Hvis hun klenger på kjæresten din på fest: be henne legge av. Der og da. Hun kommer aldri til å slutte, om hun tror du ikke merker det. Anonymkode: df80b...1a7 11
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Typen din bør være den som gir beskjed. Ang snap så burde han gi henne beskjed og så slette henne. Anonymkode: 63b71...35b 8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Be kjæresten sende tilbake til henne at du syns det var et fint blåmerke, så vet hun at han er åpen mot deg og viser deg det hun sender. Kanskje hun blir flau fordi da vet hun at du vet. Da skjønner hun at hun har driti seg ut ved å sende det til bare han og ikke til begge to f.eks. Og så kan han si at han syns det er ubehagelig at hun tar sånn type kontakt med han og at dette bør hun vise til sin egen kjæreste. Anonymkode: a569e...d93 10
wintergirl Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 (endret) Du må jo si ifra til henne. Det der er ikke riktig i det hele tatt. Samboeren din svarer til henne at han ikle godtar slike type bilder/mld, i samme slengen så sier han ifra at hun skal kutte ut å klenge seg på han når dere møtes, så sletter han henne. Hun skal vite at det er uakseptabelt det hun holder på med og noe din samboer ikke finner seg i. Sette henne på plass! Gir hun seg ikke så må du bare kutte henne ut. Endret 7. november 2018 av wintergirl 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #7 Skrevet 7. november 2018 Kjenner dere kjæresten hennes? Merker ikke han at hun klenger på typen din når dere er ute? Anonymkode: 1df36...669 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #8 Skrevet 7. november 2018 Typen din bør jo slette henne på snapchat. Det er ganske åpenbart. Se hva som skjer når hun ikke får noen oppmerksomhet på snapchat, kanskje hun roer seg ned da Anonymkode: 935f7...307 1
Chantielle Skrevet 7. november 2018 #9 Skrevet 7. november 2018 (endret) . Endret 9. april 2019 av Nettvenn 1
Gjest O.G. Skrevet 8. november 2018 #10 Skrevet 8. november 2018 (endret) Ta telefonen hans. Åpne snapchat. Send så en video til henne om at du ikke liker denne snappingen hennes og at hun må kutte ut og skaffe seg sin eiga kar. Deretter blokkerer du kontoen hennes fra hans telefon. Endret 8. november 2018 av O.G.
NancyDrew Skrevet 8. november 2018 #12 Skrevet 8. november 2018 Du får kjæresten din til å skrive til henne at han synes det er ubehagelig, og at han ønsker hun skal slutte — eller så må han fjerne henne fra hele snap. Så tar du opp med venninna di at der bildet hun sendte var langt over streken. Før ubehaget over henne. Er det noe vi nordmenn flest misliker, så er det klein stemning. Dog, kan jo være denne venninna di ikke føler kleinhet, når hennes sosiale antenner er nærmest ikke- eksisterende. 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #13 Skrevet 9. november 2018 Si det til henne. At alt hun sender kjæresten din får du se. At det er kleint å sende trusebilder til andres menn. Og at hun får finne seg en egen kjæreste da din er opptatt, og at han synes det er pinlig å få slike bilder og meldinger. Hun har klart et ønske om å utkonkurrere deg. Hun er ikke interessert i kjæresten din, egentlig. Men hun vil vise deg hvem som er best og har mest draget. Får hun han til å dumpe deg for henne så "vinner" hun. Anonymkode: b9a12...a2f 7
Raven.Writingdesk Skrevet 9. november 2018 #14 Skrevet 9. november 2018 Dump henne. Ikke bruk mer tid på det. Blokker henne begge to. Det der er ikke greit. 1
wintergirl Skrevet 9. november 2018 #15 Skrevet 9. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Si det til henne. At alt hun sender kjæresten din får du se. At det er kleint å sende trusebilder til andres menn. Og at hun får finne seg en egen kjæreste da din er opptatt, og at han synes det er pinlig å få slike bilder og meldinger. Hun har klart et ønske om å utkonkurrere deg. Hun er ikke interessert i kjæresten din, egentlig. Men hun vil vise deg hvem som er best og har mest draget. Får hun han til å dumpe deg for henne så "vinner" hun. Anonymkode: b9a12...a2f Samme tenkte jeg. Ingen gode venner flørter/ oppsøker oppmerksomheten til en venns kjæreste. Bare simple fæle mennesker gjør sånt. 2
chi Skrevet 9. november 2018 #16 Skrevet 9. november 2018 Neste gang hun sender litt på kanten bilde, ta screenshot og send de til kjæresten hennes med beskjeden "tror hun skulle sende dette til deg og ikke til kjæresten min" 10
wintergirl Skrevet 9. november 2018 #17 Skrevet 9. november 2018 28 minutter siden, chi skrev: Neste gang hun sender litt på kanten bilde, ta screenshot og send de til kjæresten hennes med beskjeden "tror hun skulle sende dette til deg og ikke til kjæresten min" Denne var god ts😉 Kanskje hun lærer en lekse 3
exictence Skrevet 9. november 2018 #18 Skrevet 9. november 2018 33 minutter siden, chi skrev: Neste gang hun sender litt på kanten bilde, ta screenshot og send de til kjæresten hennes med beskjeden "tror hun skulle sende dette til deg og ikke til kjæresten min" Dett er vel greit 1
Egenskap Skrevet 9. november 2018 #19 Skrevet 9. november 2018 la henne får uttrykke det hun vil uttrykke, og det er flott hun har tillit til kjæresten din, hvorfor kan du ikke bare være fri selv, og la dem få uttrykke viktige ting. Det handler ikke om deg, men det handler om et vennskap, trenger ikke være kvass, men mild.
NancyDrew Skrevet 9. november 2018 #20 Skrevet 9. november 2018 2 minutter siden, Egenskap skrev: la henne får uttrykke det hun vil uttrykke, og det er flott hun har tillit til kjæresten din, hvorfor kan du ikke bare være fri selv, og la dem få uttrykke viktige ting. Det handler ikke om deg, men det handler om et vennskap, trenger ikke være kvass, men mild. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå