AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Har egetlig avtale om dette med en jeg ikke har møtt før, men litt kaldeføtter nå kjenner jeg. Ville du gjort det da? Anonymkode: 0c7fb...830
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Nei, det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: 14711...4f0 4
Hillbill Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Er vel lov å avlyse i forkant? Heller det enn å gjøre noe en angrer på i ettertid. Å få kalde føtter er vel en ærlig sak. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Nei, hjelpe meg. Er ikke som du skylder han å dukke opp. Det er bare sex. Anonymkode: 974b5...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 Ble ikke. Gjerne like greit. Anonymkode: 0c7fb...830 1
Gjest Alterego666 Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 (endret) Jeg har gjort dette en rekke ganger, og har gode erfaringer. Ser selvsagt at siden jeg er mann er det færre faremomenter. Det kan være lurt å gjøre det berømte kaffetreffet først på et offentlig sted. Enkelte har også en hemmelig observatør tilstede i lokalet som kan kommentere. Dersom du har lyst på tilfeldig sex, er det synd at redsel skal stå i veien for nytelse. Endret 8. november 2018 av Alterego666
zaco Skrevet 8. november 2018 #8 Skrevet 8. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble ikke. Gjerne like greit. Anonymkode: 0c7fb...830 Høres bra ut, da fikk du spenningen, og den er risikofri og gratis. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #9 Skrevet 8. november 2018 En gang når jeg var dum, singel og “desperat” etter å komme over min nuværende mann, så begynte jeg å skrive med en fyr på Sukker. Avtalte at han skulle komme å knulle meg hjemme hos meg, alt var avtalt i detalj. Jeg ga han adressen min, men etter noen dager avlyste jeg hele greia. Men gikk noen måneder før jeg følte meg trygg i den leiligheten igjen. Anonymkode: a003d...96a
Sparkling_Pink Skrevet 8. november 2018 #10 Skrevet 8. november 2018 Rapport fra ett års herjing: Antall mannfolk jeg hadde kjemi-treff over en kaffe: 10 Antall mannfolk jeg traff via tilfeldigheter, hvor vi oppdaget at vi hadde kjemi og begynte å flørte: 10 Antall mannfolk som ikke møtte til avtale: 12 Antall som ble avvist fordi de ikke ville møtes i offentligheta først: 5 Antallet jeg hadde erotisk aktivitet med: 14 Antallet jeg hadde samleie med: 6 Antall mannfolk jeg kunne tenkt meg å gjenntatt samleie med: 1 Antallet som jeg opplevde en eller flere av følgende med; truende adferd, manglende kondombruk, presset til samleie, overstadig beruselse, manglende innhenting av samtykke, smerte underveis eller etter samleie, forrakt, manglende forståelse for grensene mine: 5 Er ikke noe galt med sexdater, men jeg foretrekker å ha de med kjæresten jeg. Han er jeg trygg på og vi har god sex.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #11 Skrevet 8. november 2018 Tenker nå at jeg er veldig glad jeg ikke gjorde det og tror ikke jeg avtaler noe nytt sånn. Anonymkode: 0c7fb...830
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #12 Skrevet 8. november 2018 4 timer siden, Alterego666 skrev: Jeg har gjort dette en rekke ganger, og har gode erfaringer. Ser selvsagt at siden jeg er mann er det færre faremomenter. Det kan være lurt å gjøre det berømte kaffetreffet først på et offentlig sted. Enkelte har også en hemmelig observatør tilstede i lokalet som kan kommentere. Dersom du har lyst på tilfeldig sex, er det synd at redsel skal stå i veien for nytelse. Dersom det blir blir det mer å møtes først å ta det der i fra. Anonymkode: 0c7fb...830
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #14 Skrevet 8. november 2018 2 hours ago, Sparkling_Pink said: Antallet som jeg opplevde en eller flere av følgende med; truende adferd, manglende kondombruk, presset til samleie, overstadig beruselse, manglende innhenting av samtykke, smerte underveis eller etter samleie, forrakt, manglende forståelse for grensene mine: 5 Wow 😮 Så du har møtt 63 menn på 12 måneder? Anonymkode: 65df0...39a 1
Gjest O.G. Skrevet 8. november 2018 #15 Skrevet 8. november 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har egetlig avtale om dette med en jeg ikke har møtt før, men litt kaldeføtter nå kjenner jeg. Ville du gjort det da? Anonymkode: 0c7fb...830 Sex med noen jeg ikke kjenner??? Nope, jeg utsetter meg ikke for smitte frivillig.
Sparkling_Pink Skrevet 8. november 2018 #16 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Wow 😮 Så du har møtt 63 menn på 12 måneder? Anonymkode: 65df0...39a Nei, det er ikke additative kategorier. Det er utfyllende kategorier. Eks. Av de 20 jeg møtte var det til slutt 14 jeg hadde hatt erotisk aktivitet med og av disse er det 6 jeg har hatt samleier med og av disse en som var ok nok til å friste til gjentagelse. Statistiske tall, vet du. Hadde kun 5 av 63 vært underpari etter min erfaring, hadde TS kanskje gått glipp av noe. Jeg synes det er relevant for andre at jeg har herjet et år og ikke fått mer enn en som var ok og 5 som jeg allerhelst skulle vært foruten og resten var sånt som gikk over før det hadde begynt. Om du teller sex som samleie får du 1/6 som var ok og 5/6 som ikke var det, forutsatt at kategorien av de 5 er de samme som jeg har hatt samleie med.
Voksenmann40+ Skrevet 8. november 2018 #17 Skrevet 8. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker nå at jeg er veldig glad jeg ikke gjorde det og tror ikke jeg avtaler noe nytt sånn. Anonymkode: 0c7fb...830 Ikke gjør det, medmindre magefølelsen sier at det er 110% safe og seriøst. De som legger opp til sånt, og gjerne maser og presser på for å få en ons-partner eller en saxdate, er særdeles useriøse!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #18 Skrevet 9. november 2018 Jeg anbefaler det, adrenalinboost. Har møtt menn både ute på byen og avtalt møte på hotell/hjemme hos dem. Prøver å unngå og gjøre det hjemme hos meg selv slik at jeg kan bestemme når treffet er over. Anonymkode: a5323...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå