AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Jeg har en iphone 7, og har nå fått en ny iphone, så bruker icloude til å få alt over til den nye telefonen, dette gikk fint, bortsett fra at ingen bilder ble med, og jeg ser at icloude lagrer ingen av bildene mine. Har prøvd mye forskjellig, men bildene mine vil de ikke lagre. Lurer på om noen her, vet hva jeg kan gjøre? Hele poenget med icloude og, er at den skal lagre alle bildene mine, det er jo bilder fra ferier, og bilder av barna. Jeg har og god plass, da jeg betaler ekstra, for god plass i icloude. Anonymkode: cf111...4e3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Har du satt opp til at bilder skal bli lagret? Instillinger -> navnet ditt/øverste valg -> iCloud -> Bilder -> På? Anonymkode: 62576...2e4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du satt opp til at bilder skal bli lagret? Instillinger -> navnet ditt/øverste valg -> iCloud -> Bilder -> På? Anonymkode: 62576...2e4 Ja, det har jeg. Anonymkode: cf111...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå