AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 I helgen blev kjæresten min forsinket hjem med fly. Ungene Hannes sku komme kl 17, kjæresten min landet 20 og var hjemme 2040. Moren til ungene nektet å levere de til meg. Vi har vært sammen i 3 år og jentene stortrives ilag med meg. Er det ikke veldig rart av hun å nekte levere til meg? Anonymkode: fdc34...c73
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Nei, i følge avtalen regner jeg med at hun skal overlevere barna til far og ikke fars nåværende kjæreste. Regner med at hun har sine grunner for ikke å levere barna å til deg. Anonymkode: 21c14...d93 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, i følge avtalen regner jeg med at hun skal overlevere barna til far og ikke fars nåværende kjæreste. Regner med at hun har sine grunner for ikke å levere barna å til deg. Anonymkode: 21c14...d93 Å jeg regner med du er av samme ulla som hun... Skjønner virkelig ikke at det sku være problem å levere de til meg. Hun brukte meg mye som barnevakt når jentene var små. Anonymkode: fdc34...c73 10
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Du skriver: Ungene hans. Betyr dette at barna kun er hans? Eller er både du og han foreldre for barna? Vi får veldig lite informasjon i HI, og ofte er det kun den ene siden av saken man blir presentert for på KG. Du bør kontakte familievernkontoret for å bli enige om felles kjøreregler mellom dere to (tre).
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å jeg regner med du er av samme ulla som hun... Skjønner virkelig ikke at det sku være problem å levere de til meg. Hun brukte meg mye som barnevakt når jentene var små. Anonymkode: fdc34...c73 Jeg hadde heller ikke valgt å overlevere ungene mine til andre en far/mor eventuelt besteforeldre eller annen nær familie. Vi snakker om ens BARN her.. ikke en sykkel Anonymkode: 5381e...5f6 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde heller ikke valgt å overlevere ungene mine til andre en far/mor eventuelt besteforeldre eller annen nær familie. Vi snakker om ens BARN her.. ikke en sykkel Anonymkode: 5381e...5f6 Fars kjæreste har kjent barna/vært sammen med far i 3 år. Hvis det ikke ligger mer bak som ts ikke forteller er dette kun veangvilje fra mors side. Men jeg vil tippe at det ligger mer bak her. Anonymkode: 81ef0...e77 10
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #7 Skrevet 7. november 2018 8 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Du skriver: Ungene hans. Betyr dette at barna kun er hans? Eller er både du og han foreldre for barna? Vi får veldig lite informasjon i HI, og ofte er det kun den ene siden av saken man blir presentert for på KG. Du bør kontakte familievernkontoret for å bli enige om felles kjøreregler mellom dere to (tre). Du ser vel at det er særkullsbarn det er snakk om? Anonymkode: 3d560...16f 4
Gjest rabrabara Skrevet 7. november 2018 #8 Skrevet 7. november 2018 Jo, det syns jeg er rart. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å levere til eksens nye samboer. De bor jo tross alt sammen og er sammen i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #9 Skrevet 7. november 2018 Det er kjæresten min sine barn, jeg har kjent to av tre siden de ble født. Har vært mye barnevakt for de opp gjennom årene. Vi blev sammen for tre år siden, de hadde da vært ifra hverandre i 2 år. Jeg synes at mor sin bitterhet ovenfor bruddet burde gått over på 5 år og at det blir rent latterlig at hun ikke kunne levere til meg sånn at far ikke mistet så mye samvær med jentene. Anonymkode: fdc34...c73 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #10 Skrevet 7. november 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde heller ikke valgt å overlevere ungene mine til andre en far/mor eventuelt besteforeldre eller annen nær familie. Vi snakker om ens BARN her.. ikke en sykkel Anonymkode: 5381e...5f6 Er du seriøs`???? Jeg blir virkelig forvirret her på kg.. Det er jammen det ikke enkelt å være stemor her inne 😮 Anonymkode: 9b7dc...7e1 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #11 Skrevet 7. november 2018 Spørs jo om dere er samboere eller ei. Bør dere sammen hadde jeg levert. Bor dere ikke sammen hadde jeg ikke gjort det. Da man med å flytte sammen med en som har barn, tar på seg ansvar for barna. Som kjæreste har man ikke samme forhold til det Anonymkode: 7db47...b56
Ella Ellefantella Skrevet 7. november 2018 #12 Skrevet 7. november 2018 Kanskje er det berettiget, hvis hun mener at pappaen ikke bryr seg nok eller et eller annet? Hva vet vi? Det trenger ikke være deg hun vil understreke et poeng for. Men egentlig høres det bare trassig og vrangt ut, når du og jentene stortrives i lag. Dårlig samarbeid er det åkke som! 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #13 Skrevet 7. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs jo om dere er samboere eller ei. Bør dere sammen hadde jeg levert. Bor dere ikke sammen hadde jeg ikke gjort det. Da man med å flytte sammen med en som har barn, tar på seg ansvar for barna. Som kjæreste har man ikke samme forhold til det Anonymkode: 7db47...b56 Vi bor ikke sammen, vi har fortsatt hver våres bosted men vi er ca like mye hos hverandre og vi har begge nøkler til begge leilighetene. Jentene er vant til både meg og leiligheten min. Ser ikke helt hvordan jeg skulle hatt mer ansvar kun fordi vi hadde bort sammen. Jeg gjør allerede alt jeg kan for både unger og far. Anonymkode: fdc34...c73
xinnia Skrevet 7. november 2018 #14 Skrevet 7. november 2018 (endret) 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kjæresten min sine barn, jeg har kjent to av tre siden de ble født. Har vært mye barnevakt for de opp gjennom årene. Vi blev sammen for tre år siden, de hadde da vært ifra hverandre i 2 år. Jeg synes at mor sin bitterhet ovenfor bruddet burde gått over på 5 år og at det blir rent latterlig at hun ikke kunne levere til meg sånn at far ikke mistet så mye samvær med jentene. Anonymkode: fdc34...c73 Far var ikke hjemme- så hvordan hadde han fått mer samvær dersom barna hadde blitt levert til deg? Endret 7. november 2018 av xinnia 7
Hactar Skrevet 7. november 2018 #15 Skrevet 7. november 2018 Men ble de levert når faren kom hjem/neste morgen? For om alternativet var at de først skulle leveres til deg i ditt hjem, for så å reise til far i hans hjem, er det jo like greit at de er hos mor mens de venter? Trenger ikke være noen agenda ut over at det er kjekt for mor og barn å få kvelden sammen og slippe kjøre ut midt på ettermiddagen når pappaen uansett ikke var hjemme? 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #16 Skrevet 7. november 2018 2 minutter siden, xinnia skrev: Far var ikke hjemme- så hvordan hadde han fått mer samvær dersom barna hadde blitt levert til deg? Fordi nå måtte vi hente de lørdagen 3 timer kjøring hver vei. Anonymkode: fdc34...c73 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #17 Skrevet 7. november 2018 9 minutter siden, Hactar skrev: Men ble de levert når faren kom hjem/neste morgen? For om alternativet var at de først skulle leveres til deg i ditt hjem, for så å reise til far i hans hjem, er det jo like greit at de er hos mor mens de venter? Trenger ikke være noen agenda ut over at det er kjekt for mor og barn å få kvelden sammen og slippe kjøre ut midt på ettermiddagen når pappaen uansett ikke var hjemme? Hadde hun levert seg til meg hadde vi selvfølgelig åkt hjem til far å ventet der på han. Kjekt å ha kvelden ja.. Hun har jo bare ca 25 andre kvelder i måneden. Anonymkode: fdc34...c73
Hactar Skrevet 7. november 2018 #18 Skrevet 7. november 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde hun levert seg til meg hadde vi selvfølgelig åkt hjem til far å ventet der på han. Kjekt å ha kvelden ja.. Hun har jo bare ca 25 andre kvelder i måneden. Anonymkode: fdc34...c73 Men tre timers reisevei; skulle du møte dem på veien da? Jeg skjønner faktisk veldig godt at mor ser muligheten til å slippe seks timer i bil for å levere til en far som uansett ikke var hjemme. Så mye kortere samvær trengte det ikke å bli dersom far stod opp tidlig og hentet på morgenen. Den stunden i bilen kan jo også sees på som samvær. Det ble litt mer ubekvemt for dere, men nå var det nå en gang far som ikke stilte opp når han skulle denne gangen. Mor har all logistikk i hverdagen, så alt i alt kommer dere godt ut med tanke på frakting av barn. Endret 7. november 2018 av Hactar 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #19 Skrevet 7. november 2018 32 minutter siden, Hactar skrev: Men tre timers reisevei; skulle du møte dem på veien da? Jeg skjønner faktisk veldig godt at mor ser muligheten til å slippe seks timer i bil for å levere til en far som uansett ikke var hjemme. Så mye kortere samvær trengte det ikke å bli dersom far stod opp tidlig og hentet på morgenen. Den stunden i bilen kan jo også sees på som samvær. Det ble litt mer ubekvemt for dere, men nå var det nå en gang far som ikke stilte opp når han skulle denne gangen. Mor har all logistikk i hverdagen, så alt i alt kommer dere godt ut med tanke på frakting av barn. Vi møtes på halvvegs til vanlig, problemet er ikke reisen, problemet er at hun var så vanskelig at hun ikke kunne levere til meg. All logistikk i hverdagen har hun valgt selv da det var hun som valgte å flytte vekk. Anonymkode: fdc34...c73 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #20 Skrevet 7. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å jeg regner med du er av samme ulla som hun... Skjønner virkelig ikke at det sku være problem å levere de til meg. Hun brukte meg mye som barnevakt når jentene var små. Anonymkode: fdc34...c73 Og der har du svaret tenker jeg... du har vært barnevakt for dem tidligere og er nå fars kjæreste. Tenker hun gjør seg noen tanker om hvorfor forholdet deres er slutt nå og at noen av de sirkler litt rundt deg. Anonymkode: 96667...83d 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå