Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva kan du fortelle meg om dette??

*1* fungerer det?

*2* Hvor lang tid tok det før du merket synlig resultat?

*3* hvilke øvelser synes du fungerte best resultat messig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Søk på kvinneguiden etter pilates, så finner du utallige tråder om nettopp dette emnet. :)

Skrevet

tenkte at i stedet for å lete meg igjenom en million sider for å finne svar på 3 spm. så kunne jeg heller spørre her.. så de som vil og gidder kan svare om ikke så er det helt ok. :) ..

Skrevet

hei mizzi.

jeg vil uansett anbefale deg å ta et søk på det her inne for dte står masse fine ting, som også gir deg veldig god lyst muligheter til å trene... gjorde det hvertfall på meg

1* fungerer det? jepp jeg syns det fungerer... var veldig skeptisk med engang i og med at det er et tv shop produkt..og øvelsene ikke akkurat gjorde deg svett i panna! men jeg synes det fungerer.

*2* Hvor lang tid tok det før du merket synlig resultat? nå vvet jeg ikke om dette er fakta men allerede etter en ukes med trenign hver dag fikk jeg beskjed om at rumpa mi hadde blitt strammere.....glad til jeg da :tunge1:

*3* hvilke øvelser synes du fungerte best resultat messig? det må vel sies rumpa herog... disse ben øvelsene tar virkelig på-.... men magen savner jeg litt.. synes ikke det tar så veldig på her. det er øvelser for den ja, men jeg merker ingenting der..

lykke til da.. det er verdt det!! tro meg;)

god påske! :hoppe:

Skrevet

Kan jo slenge ved et lite tips..

Som altfor mange "glemmer".. Fokus, fokus, fokus på øvelsen du gjør, vær klar over den muskelen du skal bruke, tenk på den, se for deg at den skal jobbe, og ikke vær redd for å stramme til litt ekstra. Og ikke slipp og magen mellom repetisjonene, hold "stempelet" inne, altså nederst i magen, hvor du på et vis skal trekke inn navelen, holde inn ved bekkenet. Da mener jeg ikke å holde inn magen sånn man gjør for å se tynn ut, men stramme den innover. Comprende?

Mange bare gjør øvelsene, men glemmer å holde fokusen på pusting og selve muskelen du skal trene. Nå høres jeg nesten frelst ut, eller fanatisk, men for meg ble trening noe helt annet etter at jeg ble ordentlig klar over dette, og fikk det ordentlig til.

DA kan jeg love deg det blir moro å trene!

Lykke til!

:enig_animasjon: (<--Dette er en av de mer viderekomne innen Pilates-øvelsene.)

(Ps, jeg vet at hvertfall på sats i byen jeg trener har de timer som heter Flyt&Pilates, de kan du jo prøve ut...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...