AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Nysgjerrig på hva folk mener og praktiserer. Om man er på en hytte med vennepar der det er veldig lytt og stor sjanse for å bli hørt selv om man er veldig stille. Er det OK å ha sex? Har dere selv sex i sånne sammenhenger? Anonymkode: 0507f...21f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Hvis du er kåt så er du kåt Anonymkode: cc36e...97d 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Det går an å ha stille sex uten at folk merker det hvis en vil, men ellers sier jeg nei til dette. Jeg klarer å vente. Anonymkode: 53350...719 9
Gjest Solsmil Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Nei det er ikke ok. Ha litt respekt
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Ta dere en tur i skauen og pul der. Anonymkode: 745f7...56b 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 Kommer helt an på relasjon. Om jeg er med min beste venninne på hyttetur, så bryr jeg meg ikke om det kommer litt lyd fra vårt eller deres soverom. Det kunne vi tullet med ved frokostbordet neste morgen, vi er ganske chill på sånt og kan prate om alt. Men jeg hadde ikke hatt høylytt sex på tur med noen som var mer perifere, nei. Mannen og jeg har et bra sexliv ellers, det er virkelig ingen krise om vi ikke får pult en helg liksom. Anonymkode: ce1fc...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #7 Skrevet 7. november 2018 Er dere så sjenerte, så burde det ikke være noe problem å vente i ett par dager. Anonymkode: c1816...194
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #8 Skrevet 7. november 2018 Folkeskikk og hensynsfullhet gjelder også på hytteturer. Anonymkode: bbbfd...d84 13
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #9 Skrevet 7. november 2018 TS her. Har ingen sterke meninger selv altså. Men har en kjæreste som reagerte veldig på at et vennepar hadde sex da vi var på hyttetur med dem. Derfor spørsmålet. Anonymkode: 0507f...21f 2
Alice123 Skrevet 7. november 2018 #10 Skrevet 7. november 2018 Jeg hadde ikke hatt sex om det var stor skjangse for å bli hørt. Jeg hadde også reagert om et vennepar hadde hatt sex på en lytt hytte mens jeg var på f.eks nabosoverommet. Kanskje det er aldersbetinget? For ti år siden ser jeg for meg at dette ikke hadde vært et problem for meg. Men nå er jeg 30, og de aller fleste vennene mine er godt gift og lever veldig etablerte liv. Det virker bare unaturlig hensynstløst å knulle i vei selv om man vet andre hører det (jeg liker ikke tenke på meg selv som prippen, men jeg syntes det er ubehagelig å høre på andre ha sex). 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #11 Skrevet 7. november 2018 Nei, jeg syns ikke det er ok. Vis respekt for andre og skjønn at de ikke vil ligge stille og late som de ikke hører den kleine pulinga deres Anonymkode: 7a01b...dfc 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #12 Skrevet 7. november 2018 Forstår ikke problemet, jeg. Gjør det noe, da? Anonymkode: d8856...48a 2
KillerKitty Skrevet 7. november 2018 #13 Skrevet 7. november 2018 En av forskjellene mellom mennesker og dyr, er nettopp det at vi kan styre driftene våres ut i fra tid og sted. 2
Kaffefrøken Skrevet 7. november 2018 #14 Skrevet 7. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har ingen sterke meninger selv altså. Men har en kjæreste som reagerte veldig på at et vennepar hadde sex da vi var på hyttetur med dem. Derfor spørsmålet. Anonymkode: 0507f...21f Kanskje hun hadde eggløsning og de prøvde å lage en liten baby? Forstår at det kan oppleves som sjenerende om det er et høyt lydnivå på hyrdestunden. Til og med litt småfrekt. Men sex er da helt naturlig. Hadde ikke brydd meg om et vennepar hadde hatt /stillesex/. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #15 Skrevet 8. november 2018 Ha litt respekt! Vi har begynt å droppe hytteturer fordi vi rett og slett ikke orker å høre på andre par har sex. Det er snakk om EN helg, hvorfor er det sånn at par på død og liv MÅ ha sex når man er på hytteturer med andre, skaper kun klein stemning. Anonymkode: c8b55...a51 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #16 Skrevet 8. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha litt respekt! Vi har begynt å droppe hytteturer fordi vi rett og slett ikke orker å høre på andre par har sex. Det er snakk om EN helg, hvorfor er det sånn at par på død og liv MÅ ha sex når man er på hytteturer med andre, skaper kun klein stemning. Anonymkode: c8b55...a51 Det er også interessant å få svar på. Spenningen kanskje? TS Anonymkode: 0507f...21f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #17 Skrevet 8. november 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er også interessant å få svar på. Spenningen kanskje? TS Anonymkode: 0507f...21f Hvis det er spenningen de er ute etter så heller gå og ha sex på toalettet på kjøpesenteret eller i bilen på en offentlig parkeringsplass. Ikke på en hyttetur med venner. Mister all respekt for slike folk! Anonymkode: c8b55...a51
Gjest O.G. Skrevet 8. november 2018 #18 Skrevet 8. november 2018 På 7.11.2018 den 15.58, AnonymBruker skrev: TS her. Har ingen sterke meninger selv altså. Men har en kjæreste som reagerte veldig på at et vennepar hadde sex da vi var på hyttetur med dem. Derfor spørsmålet. Anonymkode: 0507f...21f Hjelpes. At han gadd å bry seg.
Alice123 Skrevet 8. november 2018 #19 Skrevet 8. november 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er også interessant å få svar på. Spenningen kanskje? TS Anonymkode: 0507f...21f Om det er spenningen de er ute etter er det hvertfall respektløst og ubehagelig. Som a51 skriver får de da heller gjøre det på et offentlig toalett eller på en doggingplass eller lignende. På en hyttetur har ikke det andre paret noe annet valg enn å høre på, både fordi man er på et geografisk lite område (i en hytte) og fordi det skal ganske mye guts til for å smelle hånda i veggen og be sexparet om å holde kjeft. Jeg vil ikke bli ufrivillig inkludert i mine venners fetishopplegg. 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #20 Skrevet 8. november 2018 Jeg synes ikke det er greit, er invaderende overfor de du er på hyttetur med som ikke har mulighet til å fjerne seg fra situasjonen/lydene. Er man på en eller to ukes ferie, så tenker jeg det er mer greit, men en langhelg på hyttetur synes jeg man skal klare uten. Anonymkode: 17a06...17b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå