Gå til innhold

FEITE/OVERVEKTIGE.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

altså, melisen er til å strø tynt over den hjemmebakte, sunne, kaken som skal serveres gjestene som selvsagt kommer på besøk når man er slank, pen og vellykket, skal da ikke spise mye av den selv, bare fordi man faktisk koser seg bittelitt en syndig lørdagskveld.

flatbrødet derimot er vanskeligere... men er flatbrød usunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nå lemger. I følge IDEALs siste årsrapport selges 93,4 % av alt flatbrødet i distrkter med høy arbeidsledighet og stor forekomst av hjerte- og karsykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Hvordan motbeviser man flatbrød?

Brødet er flatt, ergo det er et flatbrød.

Brødet er rundt, ergo det er ikke noe flatbrød. :klø: Komplisert dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Noe rundt kan fint være flatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hun skrev at man kan se i handlekurven hvorfor de ser ut som de gjør.

Garantert at dere etter denne disk. vil se ekstra i vognene til andre neste gang dere står i kassen og venter.

Hun har ikke sagt at hun kan se hva slags folk det er,men grunnen til at de ser ut som de gjør.

Hvem har snakket om lite vellykket her. Noen tok det opp i en tråd. Ikke har hun nevnt et ord om dum heller, men vil man misforstå og gjøre en sak ut av det og så er vel kg. den rette plassen.

Jeg skal holde et øye med de som holder et øye på handlevogner over påske!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jeg vet' date=' men hvordan motbeviser man flatbrød?[/quote']

Man skal bevise flatbrød, ikke motbevise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Da burde de motbevise flatbrød. (Den var verre tenker jeg).

Ikke ifølge gjestevennen vår her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hun skrev at man kan se i handlekurven hvorfor de ser ut som de gjør.

Garantert at dere etter denne disk. vil se ekstra i vognene til andre neste gang dere står i kassen og venter.

Hun har ikke sagt at hun kan se hva slags folk det er,men grunnen til at de ser ut som de gjør.

Hvem har snakket om lite vellykket her. Noen tok det opp i en tråd. Ikke har hun nevnt et ord om dum heller, men vil man misforstå og gjøre en sak ut av det og så er vel kg. den rette plassen.

Jeg skal holde et øye med de som holder et øye på handlevogner over påske!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo det de arbeidsløse i dalstroka til Pet skal finne utav. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enig i gjest

Jeg vil gi trådstarter og oppvigler litt rett jeg. Jeg ser nemlig en god del av det samme. Jeg mener jeg legger merke til det ekstra godt også fordi jeg selv har endret kostholdet ganske drastisk (til det bedre) de siste par årene.

Røyking har vært lavstatus i mange år allerede. Jeg har sett det alle steder der jeg har arbeidet. De med lang utdannelse og som er under 40 år gamle (inkl. meg selv) røyker så og si ikke, de uten gjør det i mye større grad.

Jeg tror det ikke bare ligger i kunnskap, men også at det er det øvre lag (utdanning eller penger) i samfunnet som definerer hva som blir statuspreget eller ikke. Det tar tid før alle tar etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

aline

Ja, syns alle perfekte mennesker (slanke, med sunne matkurver, fin farge på håret og uten klær fra Cubus) ikke burde nøye seg med å registrere dette. De burde jo absolutt ta ansvar og hjelpe! for eksempel kunne de meldt seg som "shopping-venn" og fulgt de rundt i butikken og byttet ut de 80% usunn mat med sunne alternativer!

Hermed oppfordrer jeg til omsorg og nestekjærlighet: og begynn gjerne med naboens handlekurv! :tunge1:

Her har du sannelig et nytt tv-konsept i tråd med "Slankekrigen", "Ekstrem forvandling"..... "Shoppingvennen" - det siste nye. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aline

Ja, syns alle perfekte mennesker (slanke, med sunne matkurver, fin farge på håret og uten klær fra Cubus) ikke burde nøye seg med å registrere dette. De burde jo absolutt ta ansvar og hjelpe! for eksempel kunne de meldt seg som "shopping-venn" og fulgt de rundt i butikken og byttet ut de 80% usunn mat med sunne alternativer!

Hermed oppfordrer jeg til omsorg og nestekjærlighet: og begynn gjerne med naboens handlekurv! :tunge1:

Her har du sannelig et nytt tv-konsept i tråd med "Slankekrigen", "Ekstrem forvandling"..... "Shoppingvennen" - det siste nye.

helt klart et potensiale, men det er Embla S som skrev dette, så det er hun som må få æren for nyskapningen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min handlevogn i dag:

2 1,5l Tab

4 milkshake

1 brie

1 pk. poteter

1 broccoli

Dagbladet (der røpet jeg meg kanskje??)

... og da ser jeg frem til tipping på livsstil, utdannelse og vekt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paranoia

På kropp og helse er det et par tråder om folk som irriterer seg på treningssentrene, her de som irriterer seg........ nei, ingen irriterer seg, alle bare observerer... hva folk har i handlevognen sin...

Så nå må man passe på å trene riktig og passe på og handle riktig, så ingen tror at jeg er et lavstatusmenneske som har både lav utdanning og dårlig jobb.......

Det begynner å bli mye å passe på gitt............. så ikke be folk som sier at de føler seg forfulgt om å komme seg til psykologen.......... det er nemlig godt mulig at de har rett og blir forfulgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
På kropp og helse er det et par tråder om folk som irriterer seg på treningssentrene, her de som irriterer seg........ nei, ingen irriterer seg, alle bare observerer... hva folk har i handlevognen sin...

Så nå må man passe på å trene riktig og passe på og handle riktig, så ingen tror at jeg er et lavstatusmenneske som har både lav utdanning og dårlig jobb.......

Det begynner å bli mye å passe på gitt............. så ikke be folk som sier at de føler seg forfulgt om å komme seg til psykologen.......... det er nemlig godt mulig at de har rett og blir forfulgt...

:Nikke: For noen år siden trodde jeg folk lot merke til hva jeg handlet på butikken, så lærte jeg meg til å tenke at de ikke gjør det, men jeg tok visst feil. Ja, ja. Jeg får vel bare finne meg i at folk studerer mina vaner, så får jeg vel bare slutte å bry meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...