Gå til innhold

FEITE/OVERVEKTIGE.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

...Tror grunnen til at folk reagerte slik på denne tråden' date=' var at noen kjenner seg igjen..........[/quote']

ja, vi som reagerer på din nysgjerrighet på andres personlige valg, er nok feite eklinger som stapper våre handlekurver fulle av skit. :roll:

jeg putter mye skit i handlekurven min jeg, det er nok noen runder på butikken hvor det er hovedsaklig snop, ferdigpizza og tull, uvasket hår har jeg nok gjerne også de dagene, usminket og i joggebukse til og med... :o

men er ikke feit da..

det er nok sånne som meg som får gjester til å starte innlegg om "slitne mødre som har gitt opp" .. "handler bare dritt, driter i hvordan de ser ut, det minste de kunne gjort var jo å kjøpe noen grønnsaker og prøvd litt"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Enten har du en dårlig dag eller du følte deg så truffet...

les hva jeg skrev en gang til du.

Det er litt vondt om du er en av de jeg beskrev? strør litt salt i såret,men det var ike meningen.

Jeg observerer det faktisk alle vet. du blir som du spiser

Som du ser har jeg observert de elegante også.bor ikke i større by enn jeg vet hvem noen av de er.

de som utelukket handler sunt...Du ser da på fplk hvilke liv de lever! eller gjør ikke du det?

De som kan noe om kosthold,tjener over gj.snittet osv. de har faktisk en annen handlekurv!

Så får du bare være så sår du vil...

Det blir som diskusonen om røykere...du kan da se på folk at de har vert røykere i mange år!

Røykere er blitt lavstatusfolk. det er de med minst inntekt/utdannelse. selfølgelig er det unntak.

Det er jo bevist flere ganger at det er manglende kunnskap om kosthold/ernering som gjør at folk er feite. de kjøper slankemidler for millioner i Norge. fortsetter i samme matfatet,rører seg ikke,men tror alle midlene de kjøper skal gjøre jobben for de.

Det er manglende kunnskap.

Så er det de som handler ferdigmat,og all annen jallamat. de tror det er billig,men hadde de hatt litt mere kunnskap om mat så kunne de gjort det billigere, samtidig gått ned i vekt.

handler du ren mat, trenger du mindre mat enn blandingsprodukter. Du blir fortere mett og holder deg fortere mett.

Hjelper lite å spise slankepiller når du svelger ned piller og mat med cola.

Men det var moro at tråden engasjerte dere.

ha en fortreffelig god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, som sagt, føler meg skrekkelig truffet, egentlig er jeg ei feit blubbe, uten jobb (!!!), og uten peil, det var derfor jeg reagerte!

og om du tror du kan se på folks handlekurv hva slags folk de er og hva slags liv de lever, ja da er du så sneversynt at du vel må trøste deg med å tro det!

du kan være helt sikker på det at du ikke hadde kunnet gjette deg til mitt liv utifra min handlekurv ihvertfall.

men søren, jeg er jo ei feit ekkel dum dame som ikke veit mitt eget beste.

(og ja, som tidligere skrevet, jeg er premenstruell ja, og reagerer mer en gjerne på slike tåpelige innlegg som hovedinnlegget nettop fordi det passer meg udmerket å reagere!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Enten har du en dårlig dag eller du følte deg så truffet...

les hva jeg skrev en gang til du.

Det er litt vondt om du er en av de jeg beskrev? strør litt salt i såret,men det var ike meningen.

Jeg observerer det faktisk alle vet. du blir som du spiser

Som du ser har jeg observert de elegante også.bor ikke i større by enn jeg vet hvem noen av de er.

de som utelukket handler sunt...Du ser da på fplk hvilke liv de lever! eller gjør ikke du det?

De som kan noe om kosthold,tjener over gj.snittet osv. de har faktisk en annen handlekurv!

Så får du bare være så sår du vil...

Det blir som diskusonen om røykere...du kan da se på folk at de har vert røykere i mange år!

Røykere er blitt lavstatusfolk. det er de med minst inntekt/utdannelse. selfølgelig er det unntak.

Det er jo bevist flere ganger at det er manglende kunnskap om kosthold/ernering som gjør at folk er feite. de kjøper slankemidler for millioner i Norge. fortsetter i samme matfatet,rører seg ikke,men tror alle midlene de kjøper skal gjøre jobben for de.

Det er manglende kunnskap.

Så er det de som handler ferdigmat,og all annen jallamat. de tror det er billig,men hadde de hatt litt mere kunnskap om mat så kunne de gjort det billigere, samtidig gått ned i vekt.

handler du ren mat, trenger du mindre mat enn blandingsprodukter. Du blir fortere mett og holder deg fortere mett.

Hjelper lite å spise slankepiller når du svelger ned piller og mat med cola.

Men det var moro at tråden engasjerte dere.

ha en fortreffelig god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

!

og om du tror du kan se på folks handlekurv hva slags folk de er og hva slags liv de lever, ja da er du så sneversynt at du vel må trøste deg med å tro det!

nei,jeg kan ikke se hva slags folk de er og hva slas liv de lever,men når jeg ser kurven din, så er det ikke rart "du" ser ut som du gjør.

Du tok deg så nær at du har ikke fått med deg halvparten hva trådstarter skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
!

nei,jeg kan ikke se hva slags folk de er og hva slas liv de lever,men når jeg ser kurven din, så er det ikke rart "du" ser ut som du gjør.

Du tok deg så nær at du har ikke fått med deg halvparten hva trådstarter skriver.

Sorry, skjedde en feil her. Dette var sitert fra Aline og til svart til henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

!

nemlig, jeg har jo sagt jeg er ei feit ekkel, arbeidsløs blubbe uten noe liv. :ler:

og om du virkelig hadde lest hva jeg skrev, så skrev jeg faktisk ikke at jeg alltid handlet bare junk, men du leser bare det du vil, gjør du ikke? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når noen ikke har ord, så bruker de angrep som forsvar.

Jeg har skrevet kun om hva jeg har observert...tydeligvis traff jeg noen. Noe som ikke var tilsiktet.

men da er vel kanse mine observasjoner ike så feil alikavel.

Men da hadde faktisk den kostholdseksperten på svensk tv rett.

Hun hadde også vert med en gruppe ut og handlet. De handlet det deskulle til hele fam. Dette var overv. folk. De la tilbake nesten hele kurven. De trodde det de brukte å kjøpe var bra.

Så da er vi tilbake til det med kunnskap om kosthold igjen.

Aline, ta deg en sjokolade. Du trenger det, så er det sunt. (mørk sjokolade)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen ikke har ord, så bruker de angrep som forsvar.

Jeg har skrevet kun om hva jeg har observert...tydeligvis traff jeg noen. Noe som ikke var tilsiktet.

men da er vel kanse mine observasjoner ike så feil alikavel.

Men da hadde faktisk den kostholdseksperten på svensk tv rett.

Hun hadde også vert med en gruppe ut og handlet. De handlet det deskulle til hele fam. Dette var overv. folk. De la tilbake nesten hele kurven. De trodde det de brukte å kjøpe var bra.

Så da er vi tilbake til det med kunnskap om kosthold igjen.

Aline, ta deg en sjokolade. Du trenger det, så er det sunt. (mørk sjokolade)

du må da vite at sånne feitinger som meg, uten utdannelse og uten kunnskap ikke spiser mørk sjokolade!! frotser i tre poser med potetgull, to store plater melkesjokolade og noen poser knott hver dag jeg, er jo derfor jeg reagerer og derfor jeg ser ut som jeg gjør.

og ja, jeg sliter ofte med å gå tom for ord... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

For en observasjon. Tenk at feite folk spiste mer usunn og kaloririk mat! Hvordan kan du med et slikt blikk gå rundt arbeidsledig? Det er jo noe unikt ved en slik egenskap. Forsker, det er hva du burde ha blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta følende handevogn:

1 liter skummet melk

1 liter lettmelk

1 liter h-melk

1 pose gulrøtter

1 pk melis

1 pk plastposer

2 60 w lyspærer

1 kylling

4 nakkekoteletter

9 bananer

14 rundstykker

6 Ringnes

4 kg mel

18 flakser soyasaus

1 Lysolmer Ice

12 pakker flatbrød

8 pakker bomull

1 løk

Hva slags person kjøper dette? Når legger vedkommende seg på lørdager? Og hvor kjøper vedkommende trusene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pet: siden det ikke er noe sjokolade, ikkenoe ferdigpizza og ikke noe annet sånt søl, så MÅ det jo være en tynn, pen og vellykket person! med høyt lønnet jobb, god utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Ta følende handevogn:

1 liter skummet melk

1 liter lettmelk

1 liter h-melk

1 pose gulrøtter

1 pk melis

1 pk plastposer

2 60 w lyspærer

1 kylling

4 nakkekoteletter

9 bananer

14 rundstykker

6 Ringnes

4 kg mel

18 flakser soyasaus

1 Lysolmer Ice

12 pakker flatbrød

8 pakker bomull

1 løk

Hva slags person kjøper dette? Når legger vedkommende seg på lørdager? Og hvor kjøper vedkommende trusene sine?

Tipper det er dama som eier kinarestauranten på hjørnet. Hun jobber selvfølgelig på en lørdag, og bruker ikke truser. Dette var for enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
18 flakser soyasaus

Alt hadde vært så enkelt hvis du ikke hadde blandet inn all den soyasausen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pet: siden det ikke er noe sjokolade' date=' ikkenoe ferdigpizza og ikke noe annet sånt søl, så MÅ det jo være en tynn, pen og vellykket person! med høyt lønnet jobb, god utdannelse.[/quote']

Melisen, da? Og alt flatbrødet? Tynne, pene og vellykkede peroner spiser da ikke flatbrød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...