Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #101 Del Skrevet 11. april 2005 Slik jeg leser det første innlegget her så "observerer" jeg at et menneske som akkurat har blitt arbeidsledig tydeligvis har for mye tid til gode, blandet med et behov for å rakke ned på noen andre. Og det er jo en kjent forsvarsmekanisme, når man ikke er så vellykket selv. (Og det er man jo ikke når man er arbeidsledig) Forresten så handler de fleste av oss til flere enn oss selv. Det var da en veldig dom over de tusener som er arb.ledig?? jeg selv er i denne gruppen, men føler meg abselutt vellykket og ovenpå. Nå kan det være mange grunner til at folk er ledig da. Du må o føle deg ganske langt nede siden du omtaler arbeidsledige for lite vellykket? Du er sikker en av de fete, der rompeballene henger ned fra hver stolside? for å føle deg vel selv, så kaller du de arb.ledige for lite vellykket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #102 Del Skrevet 11. april 2005 til gjesten over. Jeg tror det var ironisk ment, fordi trådstarteren sa h*n var arbeidsledig og hadde begynt å bry seg med hva folk handlet i butikken, og trodde h*n var så mye bedre enn de som var tjukke. Det var kanskje for å sette trådstarteren litt på plass og tenke at noen ikke er bedre enn andre uansett. Jeg oppfatter det ikke som en mobbing arbeidsledige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #103 Del Skrevet 11. april 2005 til gjesten over. Jeg tror det var ironisk ment, fordi trådstarteren sa h*n var arbeidsledig og hadde begynt å bry seg med hva folk handlet i butikken, og trodde h*n var så mye bedre enn de som var tjukke. Det var kanskje for å sette trådstarteren litt på plass og tenke at noen ikke er bedre enn andre uansett. Jeg oppfatter det ikke som en mobbing arbeidsledige. Da burde det vert skrevet på en annen måte. La personen svare for seg selv. Trenger nok ingen "advokat" i deg denne personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 11. april 2005 #104 Del Skrevet 11. april 2005 Men siste gjest over hadde helt rett. Det var ironi. Og et forsøk på å påpeke at et menneskes verdi ikke kan måles i hverken kilo eller om man har en jobb å gå til. Jeg mener altså IKKE at arbeidsledige er spesielt lite vellykkede mennesker. Ikke de jeg kjenner i allefall... men så spørs det jo om vennekretsen min er representativ da... Ettersom jeg jo har rompeballer som henger ned på sida av stolen jeg sitter på så kan det jo være at de opplever meg som et menneske de må ta seg litt ekstra av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LASSE Skrevet 12. april 2005 #105 Del Skrevet 12. april 2005 Er helt enig. Spesielt når det gjelder jenter. De burde tenke litt på hvordan de ser ut. Ikke noe spesielt appetittvekkelig å se på overvektige jenter uten sminke. De burde tenke litt på omgivelsene sine som ser dem og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. april 2005 #106 Del Skrevet 12. april 2005 Er helt enig. Spesielt når det gjelder jenter. De burde tenke litt på hvordan de ser ut. Ikke noe spesielt appetittvekkelig å se på overvektige jenter uten sminke. De burde tenke litt på omgivelsene sine som ser dem og. Ja, helt enig! Det burde faktisk være egne butikker der man kunne handle i fred uten å behøve forholde seg til overvektige eller usminkede mennesker. Det blir liksom et hån mot oss tynne, velfriserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. april 2005 #107 Del Skrevet 12. april 2005 Men så lenge de har sminke .. er det jo noe annet - da behøver de ikke gjemme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. april 2005 #108 Del Skrevet 12. april 2005 Men så lenge de har sminke .. er det jo noe annet - da behøver de ikke gjemme seg. Jo, da går det til nød. Men syns ærlig talt det er en provokasjon at noen dilter rundt på Rema1000 uten å ha kledd seg skikkelig. Det er tross alt ikke så gøy å kjøpe mat når man må omgås alt mulig rart. (sist jeg var på butikken var det en dame i joggebukse der, tilogmed. Arbeidsledig var hun sikkert også.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. april 2005 #109 Del Skrevet 12. april 2005 :o Jammen Embla, du må ikke henge på REMA, der kryr det av arbeidsledige joggebukser. MENYog ICA er bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. april 2005 #110 Del Skrevet 12. april 2005 :o Jammen Embla' date=' du må ikke henge på REMA, der kryr det av arbeidsledige joggebukser. MENYog ICA er bedre...[/quote'] Nå vet jeg ikke hvordan dine standarder er, Gamourgirl, men jeg ser faktisk opp til fler eksempler på: *billige klær (du vet, fra H&M, Cubus, Lindex osv) * Stygge hårfrisyrer * tendens til overvekt *slappe underarmer (gruer meg til sommeren med tanke på dette..) * handlevogner med skrot-mat OGSÅ på MENY og ICA. Men jeg passer på å sende de blikk som er en metamorforse av OVERLEGENHET og NEDLATENDEHET, mens jeg fnyser. Også passer jeg på å si GANSKE HØYT til den jeg ev. går sammen med: "Jaha, her handler tydeligvis bermen, så du at hun lubne dama i genser fra Cubus hadde potetgull og Cola i vogna si?". Dette syns jeg er en effektiv strategi. Mitt personlige lille korstog om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. april 2005 #111 Del Skrevet 12. april 2005 .. og takk en eller annen for kameramobiler .. så kan vi virkelig få dokumentert hvor ille det er .. Burde nesten bli en egen kategori i albumet .. "Ekle handlevogner" .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. april 2005 #112 Del Skrevet 12. april 2005 .. og takk en eller annen for kameramobiler .. så kan vi virkelig få dokumentert hvor ille det er .. Burde nesten bli en egen kategori i albumet .. "Ekle handlevogner" .. Genialt! vi burde også ta bilde av de som triller handlevongene, også konfrontere dem med bildet av seg selv: "Se her!! Se hvor store lår du har, og se så stygg frisyre du har!! Og se i vogna di!! Tilfeldig sammentreff? neppe (og her vifter vi med pekefingeren samtdig) Se på meg, ser du hvor fin jeg ser ut? også ser du i min vogn. Ser du? Bare kålrabi og scampi. Nå kan du gå hjem og tenke over dette, så tenker jeg du har lært leksa di til neste gang". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. april 2005 #113 Del Skrevet 12. april 2005 Bra Embla, bra!!! Utrolig godt å høre.... Men beklager å måtte si det, men disse ubehagelige episodene finner vel ikke sted vest for Bogstadveien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. april 2005 #114 Del Skrevet 12. april 2005 Bra Embla' date=' bra!!! Utrolig godt å høre.... Men beklager å måtte si det, men disse ubehagelige episodene finner vel ikke sted vest for Bogstadveien?[/quote'] :oops: uff, måtte du nevne det da? Det er så pinlig. Jeg bor nemlig ikke vest for Bogstadveien. Men det hender at jeg oppgir fake adresse (eks. thomas Heftyes gt og lignende) når noen ber om adressen min. Syns de adressene kler meg så mye bedre igrunnen. Og adresse har jo ikke bare med faktisk bosted å gjøre, men like mye med hvor man føler at man bor. Syns du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 12. april 2005 #115 Del Skrevet 12. april 2005 Og adresse har jo ikke bare med faktisk bosted å gjøre' date=' men like mye med hvor man føler at man bor. Syns du ikke?[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. april 2005 #116 Del Skrevet 12. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. april 2005 #117 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg bor noen ti-meter på feil side selv, men postnummeret stemmer, heldigvis. Det er følelsen det kommer an på, men må vel innrømme at jeg nå føler meg hakket mere posh enn deg... Har blant annet ikke vært innom en REMA butikk siden før de ble REMA, lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. april 2005 #118 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg bor noen ti-meter på feil side selv' date=' men postnummeret stemmer, heldigvis. Det er følelsen det kommer an på, men må vel innrømme at jeg nå føler meg hakket mere posh enn deg... Har blant annet ikke vært innom en REMA butikk siden før de ble REMA, lissom [/quote'] :oops: :kryper sammen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 12. april 2005 #119 Del Skrevet 12. april 2005 Min emosjonelle adresse er nok et sted i Italia... Og der bor den emosjonelle utgaven av meg, som faktisk er veldig slank... og bestandig nysminka og velstelt på håret. Men den emsjonelle utgaven av meg er jo dessuten så rik at jeg ikke behøver å bruke tida mi på å gå på matbutikker... så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. april 2005 #120 Del Skrevet 12. april 2005 *strekker seg ut i full høyde, og gliser stygt* 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå