Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #61 Del Skrevet 26. mars 2005 Min handlevogn i dag: 2 1,5l Tab 4 milkshake 1 brie 1 pk. poteter 1 broccoli Dagbladet (der røpet jeg meg kanskje??) ... og da ser jeg frem til tipping på livsstil, utdannelse og vekt... Jeg tror du er normalvektig( ikke tynn, men ikke tykk heller], sunn uten å være fanatisk og at du har en høyskoleutdannelse; sykepleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. mars 2005 #62 Del Skrevet 26. mars 2005 .. og det eneste du traff på var høyskoleutdannelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2005 #63 Del Skrevet 26. mars 2005 Skal vi se...Jeg handlet i dag følgende: 1/2 l Biola naturell yoghurt 1 l Biola lettmelk 1 l skummet melk 1.5 l Farris sitron 1.5 l Tab Extra 1 flaske Rød solhatt 1 pk hamburgerrygg 1 stk vakuumpakket ustekt flerkornbrød 4 Heineken øl Hva sier det om meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. mars 2005 #64 Del Skrevet 26. mars 2005 Lilith: ferdigbrødet gjør meg selvsagt litt usikker, men mest sannsynlig er du slank, har høy utdannelse og høyt betalt jobb, er pent sminket og kledd og tar godt vare på deg selv. rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2005 #65 Del Skrevet 26. mars 2005 Men for å gi litt ekstra info: (brødet var til sambo, som skal være alene), og jeg troppet opp i butikken i treningstøy Tro hva vår kjære gjest ville fått ut av det? og tenk, jeg kjøpte øl? Da må jeg jo være "white trash"? Men det du sier stemmer stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #66 Del Skrevet 26. mars 2005 Utdannelse og overvekt henger sammen. Lite eller ingen fagutdannelse, större sjanse for at du er overvektig. Selvsagt er det unntak fra denne regelen, men dessverre er den sann! Dette har blitt paavist gang paa gang fra statene, og det er nok ikke anderledes i Norge. Hva som er like farlig er den aksepten man har for at ungdom og fedme er ok, man skal aksepteres for den man er og ikke som man ser ut. Livet og realiteten er anderledes, man blir stort sett dömt for hvordan man ser ut, og hjelper det lite om man er vakker som bare rakkern innvendig. Det synes nemlig ikke! Og hvorfor ikke i samme slengen ta med at det er totalt ok og mobbe folk som röyker. Det er ogsaa farlig. Jeg vil naa ha lov til aa mobbe folk som er feite! Det er nemlig like farlig. Ja jeg vet det er ille aa röyke, men det er like farlig og usunt og väre for feit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. mars 2005 #67 Del Skrevet 26. mars 2005 når ble MOBBING akseptabelt blandt voksne, oppegående og intelligente mennesker? uansett hva det dreier seg om, så er det faktisk ALDRI ok å MOBBE!!! og den som ikke klarer å forstå det, har mange runder å gå med seg selv før de begynner å kaste stein!! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #68 Del Skrevet 27. mars 2005 De er vel så opptatt med å studere andres vaner at de hverken har tid til å spise, stelle seg eller kjøpe klær. Dessuten er de noen arbeidsledige slamper som ikke kan skrive hverken "kurv" eller "korg" men blander de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest handlekurv Skrevet 27. mars 2005 #69 Del Skrevet 27. mars 2005 Her er min handlekurv: 12 Frydenlund Fatøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. mars 2005 #70 Del Skrevet 27. mars 2005 :o din skitne, skvapsete uteligger av en fyllik du er!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #71 Del Skrevet 27. mars 2005 Lilith: ferdigbrødet gjør meg selvsagt litt usikker, men mest sannsynlig er du slank, har høy utdannelse og høyt betalt jobb, er pent sminket og kledd og tar godt vare på deg selv. rett? HVOR står det i tråden at en kan beskrive utseendet, skole utifra en handleliste lagt inn her?? Du har jo stått frem som velformulert tidligere, du ar lest trådene, men nå har du avslørt deg. Hvor står det at en kan tippe om du er slank/tykk utifra en handlesliste skrevet på kg? HVOR.???? Les trådstarter en gang til. Deler slettet. Hege (admin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mars 2005 #72 Del Skrevet 27. mars 2005 Tror de fleste har oppfattet trådstarter sånn at det er vekt, livsstil og utdannelse som avgjør hva man handler. Da må det jo kunne gå an omvendt også? Å se vekt, livsstil og utdannelse ved å se handlekurvene til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. mars 2005 #73 Del Skrevet 27. mars 2005 Som arb.ledig for tiden har jeg god tid når jeg handler inn. Jeg må det også pga. økonomien. dagene er vel lange, så jeg har fått meg en sport nå. Der går je da og studerer folk og deres handlevogner. jeg observerer klær, størrelse og hår.+matvognen. Det slår aldri feil. De feite/overvektige vralter bort til bruskassene først. masse cola(helst) Så er det snacs. Så fortsetter de med masse usunt. ferdigpizza, feite oster og pålegg. sokopålegg, salater, osv...ferdigkaker/kjeks. sjelden jeg ser det går noe sunt i disse korgen. det må så iallefall være melk om det kan kalles sunt. så nærmer de seg kassen, da er det store poser med smågodt og til slutt masse røyk. Du ser det tydelig på de. folk og kurg er helt like. hår er ikke gjort noe med. Sprent på seg en altfor trang dongribukse og en utvasket T-shirt. Så har du en del slanke. Kurgene er 50/50 med usunt/sunt. De har gjort noe mer ut av seg selv. Klærne passer og de ser akseptable ut. Så har du de elegante. Fin på håret. veldig fine i klærne. Ikke kjøpt på lindex eller Cubus. fin farve i håret. pent sminket. der putter de ca 80 % sunt i kurgene. resten er kos. det er ganske moro å observere dette. prøv selv-. men klart, det er MEG som begynte å blande inn matvarer og utseende... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #74 Del Skrevet 27. mars 2005 Min siste handlekurv inneholdt følgende: 3 fl. Cola-light lemon 3 fl. Farris Lime 2 fl. San Pellegrino appelsinjuice eplejuice 1 bunt gulrøtter 1 broccoli et salathode rødløk kyllingfilet svinefilet lettrømme Jarlsberg melk fløte et stykke fersk parmesan 600 gr. fersk seifilet 2 flasker knuste tomater Firkløver div. Møllers kostilskudd (blåbær, solhatt etc.) Potetgull Sourcream Onion Barberblader bomull tamponger iskrem Hva slags type er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest qvambis Skrevet 27. mars 2005 #75 Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, dette viser bare hvilken gjeng som sitter foran pc i påsken. late, feite og ensomme som ingenting gidder i påsken. ser på innleggene til div brukere. De svarer døgnet rundt. Hvilke liv lever dere? Tråden har gått ut fra sin opprinnelige mening. poenget var vel at man kan forstå hvorfor noen ser ut som de gjør når man ser i handlevognen deres. Ikke hvem de er, ser ut og utdannelse ut ifra en handleliste skrevet her inne. Dette begynner å ligne på fjortisdritt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mars 2005 #76 Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, dette viser bare hvilken gjeng som sitter foran pc i påsken. late, feite og ensomme som ingenting gidder i påsken. ser på innleggene til div brukere. De svarer døgnet rundt. Hvilke liv lever dere? Tråden har gått ut fra sin opprinnelige mening. poenget var vel at man kan forstå hvorfor noen ser ut som de gjør når man ser i handlevognen deres. Ikke hvem de er, ser ut og utdannelse ut ifra en handleliste skrevet her inne. Dette begynner å ligne på fjortisdritt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #77 Del Skrevet 27. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 28. mars 2005 #78 Del Skrevet 28. mars 2005 Denne tråden er kun startet for å provossere' date=' ikke for å opplyse noen om kosthold.[/quote'] Dette er faktisk en observasjon som kunne utvikle seg til en seriøs sosiologisk studie - mulig det er gjort også. Er det mer provoserende når det er snakk om matvaner og mennesketyper enn det er med geografisk bosted og politisk retning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. mars 2005 #79 Del Skrevet 28. mars 2005 Det har vel mer med ordlyden i overskriften og tråden generelt som gjør at den ser ut som den er laget kun for å provosere. Dessuten hadde den vel ligget på kropp, helse, trening om den virkelig handlet om helse/kosthold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 29. mars 2005 #80 Del Skrevet 29. mars 2005 Innlegget handler slik jeg ser det om menneskers vaner og er en observasjon om årsakssammenheng. Årsakssammenhengen i dette tilfellet er klar; Fete mennesker handler usunn og fetende mat! Påstanden blir generaliserende og derfor ligger innlegget her. Selvklart vil det provosere noen, men det er faktisk en årsakssammenheng her - om dere vil eller ikke - og det finnes også unntak - for dere som ikke vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå