Gå til innhold

Hvor mange finner meg sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca. hvor stor andel menn ville synes ei brunette på 23 år med 170cm på strømpelesten og ca 135kg er sexy?

Anonymkode: 709ed...75e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca. hvor stor andel menn ville synes ei brunette på 23 år med 170cm på strømpelesten og ca 135kg er sexy?

Betyr virkelig hvilken andel som synes det er sexy noe som helst? Er det ikke viktigere at én eller enkelte synes det?

Skrevet

135? Jeg er 171 og veier 53 kg 😳

Anonymkode: 7c89e...dfb

• Liker 2
Skrevet

Et veldig merkelig spørsmål. Det er utrolig mye mer enn vekt som spiller inn, men 135 er mye. Få hjelp til å gå ned i vekt. Da vil du oppleve mestring. Opplever man mestring øker selvfølelsen. 

Lykke til.

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du undervektig. 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det blir nok way to much for meg..

Anonymkode: 723af...977

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det blir nok for spesielt interesserte når en snakker slike størrelser.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel.. hvotdan er det mulig å si uten bilde? Men basert på texten din, så nei.. ikke sexy

Anonymkode: c8ec4...bb9

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
2 hours ago, Nerine_ said:

Da er du undervektig. 

Ikke nødvendigvis. Jeg er 170 og veier mellom 53-55 kg, og er absolutt ikke tynn, med ganske stor mage og overarmer (flesk, ikke muskler) til tross for ukentlig styrketrening. Folk tipper nok at jeg veier en 65 kg. Har man ikke funnet ut nå at BMI ikke er noe fasit?!

Anonymkode: 411b7...e2b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Jeg er 170 og veier mellom 53-55 kg, og er absolutt ikke tynn, med ganske stor mage og overarmer (flesk, ikke muskler) til tross for ukentlig styrketrening. Folk tipper nok at jeg veier en 65 kg. Har man ikke funnet ut nå at BMI ikke er noe fasit?!

Det gir god pekepinn på hvor man er. Har mer tro på bmi enn noen som påstår de er 170 og har ganske stor mage med 53kg. 

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj, det er heller ikke sunt. Bmi er ingen fasit men en god pekepinn og du er undervektig. 

Til ts, det er vanskelig å bedømme uten bilde eller å kjenne deg da det å være sexy ofte er en helhetsvurdering av utseende, personlighet og væremåte. Men på generell basis kan jeg si at det ligger ikke i menneksets natur og instinkt å bli tiltrukket av usunne mennesker, og de tallene du legger frem tyder på en usunn kropp. 

Anonymkode: 208f8...f02

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nerine_ said:

Det gir god pekepinn på hvor man er. Har mer tro på bmi enn noen som påstår de er 170 og har ganske stor mage med 53kg. 

Jeg har født barn, og fikk betydelig større mage (flesk, ikke løshud) etter det som ikke kan slankes bort. Store armer har jeg hatt hele livet, og til gjengjeld syltynne legger. Poenget er at folk blir overrasket når de får vite vekta mi, jeg ser sunn og normalvektig ut og kjenner meg ikke igjen i bmi som forteller meg at jeg er undervektig. 

Ville bare nevne dette siden man ikke skal ta bmi for god fisk når det er snakk om overvekt, men folk tar det som fasitsvar når det er snakk om undervekt :vetikke:

Skrevet

Tja, det kommer jo selvfølgelig litt an på hvordan du ser ut ellers, men 170cm og 135kg synes jeg høres dritsexy ut 😊

Anonymkode: 4c261...382

Skrevet

Ikke jeg. Tenner ikke på overvekt. 

Anonymkode: fa8e9...64f

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har født barn, og fikk betydelig større mage (flesk, ikke løshud) etter det som ikke kan slankes bort. Store armer har jeg hatt hele livet, og til gjengjeld syltynne legger. Poenget er at folk blir overrasket når de får vite vekta mi, jeg ser sunn og normalvektig ut og kjenner meg ikke igjen i bmi som forteller meg at jeg er undervektig. 

Ville bare nevne dette siden man ikke skal ta bmi for god fisk når det er snakk om overvekt, men folk tar det som fasitsvar når det er snakk om undervekt :vetikke:

Hva er så spesielt med fettet ditt som gjør at det ikke kan forbrennes bort?

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Nerine_ said:

Hva er så spesielt med fettet ditt som gjør at det ikke kan forbrennes bort?

Vet ikke, får tak i store never med flesk på magen til tross for styrketrening, lav vekt og bra kosthold. Magen rommet en baby på nesten 5 kg, blir kanskje aldri seg selv igjen etter det. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var akkurat det ts lurte på. Takk for at du bidro konstruktivt i tråden :)

Anonymkode: f1438...4d0

• Liker 5
Skrevet

Veldig få desverre TS. 

Anonymkode: a794b...f53

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...