Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Optimist
Skrevet

Tenkte å finne meg en mann nå, men finner ham ikke i den virkelige verden. Derfor lurte jeg på å prøve chatting for å huke tak i ham. :tunge1:

Men hvilken chattekanal fungerer best for dette formålet? Vil helst styre unna de verste pervoene og smågutter med fritidsproblemer.

Gode tips tas i mot med stor takknemlighet! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Blink.dagbladet.no skal visst være bra. Spraydate virker å ha ei litt anna målgruppe.

Skrevet

Jeg ble anbefalt et som heter FriendFinders, hvor en finner folk fra hele verden i alle aldersklasser. Har så vidt vært innom, ser spennende ut. Ble litt sliten første gangen fordi alt foregår på engelsk og i ganske høyt tempo,men har fått tips om å gå inn i andre rom i forumet hvor tempoet er litt lavere. Lykke til, kanskje vi møtes der?

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Finne en mann via chat? :o :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg møtte min mann på sol.no

Skrevet

Jeg traff min på weepz, men det eksisterer ikke lengre. Tror det ble kjøpt opp av www.persontreff.no eller .com...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har sjekka ut friendfinders.com, og det ser bra ut, men det koster jo så mye penger! Som gratis-medlem kan man knapt gjøre noe som helst, ikke engang sjekke andre profiler fritt, og fullt medlemskap koster over hundre dollar i året.

Persontreff virker greit, men det er jo ganske lite i forhold til blink/spraydate.

Noen ganger vil jeg bare chatte; jeg har ikke funnet noen gode reine chatte-sider ennå.

Skrevet

jeg møtte også min samboer på sol :P

Gjest Anonymous
Skrevet

www.finnenvenn.no virker veldig bra.

Skrevet

Det er mange ekle folk på spraydate altså.... Møtte en der for noen år siden, og trodde at han var en fin fyr - helt til ei venninne av meg også traff han, han sa det samme til henne.... satt visst og klipte ut kommentarene sine og limte dem tilfeldig inn hos forskjellige jenter... Og han var den eneste jeg syntes noe om av de jeg traff der :hår:

Min mann traff jeg på byen! Det går an... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...