SigneElise76 Skrevet 6. november 2018 #1 Del Skrevet 6. november 2018 Jeg har spilt akustisk gitar i snart 8 år. Spiler for tiden på en gammel gitar av merket ibanez. Jeg er nå på utkikk etter en bedre gitar, som er god å spille med. Tenker å legge 5000-8000 kr i en ny. Hvilken gitar anbefaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #2 Del Skrevet 7. november 2018 Den som føles god ut. Gå i en butikk og test litt forskjellig. Ulike gitarer har også ulik lyd, så det må du også tenke på. Ganske umulig å gi deg noen råd når du er så lite spesifikk. Anonymkode: 6ead1...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Del Skrevet 11. november 2018 Jeg liker Takamine godt, men har selv en billig Yamaha som har utrolig fin lyd til å koste 2000 (uten mic). Som ab over sier, det er umulig å anbefale deg noe uten å vite eksakt hva du vil ha. Prøv forskjellige gitarer og velg den du liker best Anonymkode: f67ec...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå