AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Jeg har ca ett år igjen på overgangsstønad, søker alt av jobber og har en liten stilling nå. Men, jeg vil være litt forberedt på hva som kan vente meg om ett år hvis ting ikke går min vei. Jeg vet at jeg ikke får dagpenger av overgangsstønad, men får jeg det av den inntekten jeg har fra stillingen min? Slik at hvis jeg tjener ca 10 000 kr i måneden så får jeg 62,4% av lønnen i dagpenger? Anonymkode: 6d776...193
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 På 6.11.2018 den 23.52, AnonymBruker skrev: Jeg har ca ett år igjen på overgangsstønad, søker alt av jobber og har en liten stilling nå. Men, jeg vil være litt forberedt på hva som kan vente meg om ett år hvis ting ikke går min vei. Jeg vet at jeg ikke får dagpenger av overgangsstønad, men får jeg det av den inntekten jeg har fra stillingen min? Slik at hvis jeg tjener ca 10 000 kr i måneden så får jeg 62,4% av lønnen i dagpenger? Anonymkode: 6d776...193 For å få dagpenger må du ha fått redusert din arbeidstid med minst 50%... Om du jobber samme prosent har du ikke rett på dagpenger i det hele tatt selv om du har lav inntekt.. Anonymkode: 82753...65a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Når overgansstønaden er slutt så er den slutt. Da sitter du igjen med resten av det du har i inntekt. OS bare stopper opp. Dagpenger får du ikke med mindre du mister jobben. Sier du opp selv er det karantenetid på 12 uker. Anonymkode: c3376...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå