Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i dag
Skrevet

Hei..Trenger noen tips her..

Jeg har nettopp hatt kontakt med en type jeg var sammen med for flere år siden, da var han utro, men jeg har lyst til å gi ham en ny sjanse.

Han virket litt interessert nå sist (noen dager siden) Men etter at han dro igjen (var er bare et par dager) så har det virket litt rart på en måte. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det..

Vi har kjent hverandre siden jeg var tenåring, men det har vært lange perioder uten kontakt. Han ble med meg hjem nå sist og vi rota, men jeg ville ikke ha sex. Er det bare sex eller er det noe mer..??

Han foreslo at jeg kunne få meg jobb der han bor og bo hos han (dette var dagen før vi rota..)

Hjelpes...har vært singel alt for lenge--------!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok et håpløst innlegg som sikkert for deg er virkelig nok. SPØR HAN!!! Du kan da ikke forvente/tro at noen her skal kunne vite hvordan han tenker. Eller hva han ønsker.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Nok et håpløst innlegg som sikkert for deg er virkelig nok. SPØR HAN!!! Du kan da ikke forvente/tro at noen her skal kunne vite hvordan han tenker. Eller hva han ønsker.

Jeg syns i hvertfall IKKE hun skal spørre han. Det virker da bare desperat.

Han har tross alt vært utro før, så han kan SPØRRE! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke han er seriøst intr. i deg. Beklager.

Virker som han mest er ute etter sex....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor kan ikke han flytte til deg da?

Gjest gjesta
Skrevet

Helt umulig å vite hva han tenker.

Kanskje du kan ringe eller sende en mail, eller snakke med ham når du treffer han igjen.

Fælt å sitte å lure...

Gjest Cerise
Skrevet

Kanskje ikke så lurt at noen av dere flytter på dere, sånn med det første? Tror jeg hadde tatt det litt rolig i starten. er jo forferdelig om du skulle blitt såret igjen.. men for all del, folk kan virkelig forandre seg! men tingen er vel å gi han litt tid til å vise at alt er anderledes nå :) Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Problemet er at jeg kommer ikke til å se han før til sommeren...Blir bare tlf samtaler.. Man får se hva som skjer..

Skrevet

Er det så lurt å involvere seg i en ekskjæreste da? Det var vel en grunn til at det ble slutt? Hvilken garanti har du for at det ikke vil skje igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...