Gå til innhold

Kommer det av og til salg på IKEA madrasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal kjøpe min kjære en ny madrass til jul. Kommer dette på salg av og til? Skjønner at de ikke har Black Friday i alle fall.

Anonymkode: 0c8f3...6ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at jeg har sett både overmadrasser og madrasser med prisavslag på Ikea flere ganger de siste årene. 

Anonymkode: 87897...f0b

• Liker 1
Skrevet

Følg med på Ikeas dagstilbud på et varehus nær deg

• Liker 1
Skrevet

Sjekk også billigkroken på Ikea

Sitat

Jeg jobber der og brukte madrasser som blir levert inn igjen blir kastet. Madrassene i billigkroken blir solgt billigere fordi de enten har vært utstillingsmodeller eller har blitt kjøpt og åpnet av kunder men ikke brukt. Faktisk veldig mange som opplever at de ikke får de opp trappen/inn i rommet ;)

.https://forum.kvinneguiden.no/topic/425779-ikea-og-90-dagers-prøvetid-på-madrass/

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om jeg skal kjøpe min kjære en ny madrass til jul. Kommer dette på salg av og til? Skjønner at de ikke har Black Friday i alle fall.

:hoppendeglad: Jeg fant jeg fant og tenkte på deg! Hvilken Ikea er nærmest deg? Sjekk tilbudene på din Ikea

Sjekk et varehus nær deg om tilbud i kommende dager. På Ikea leangen har de denne

Sitat

SKÅRER rammemadrass
medium, mørk beige, 120x200 cm

1.499,–

Ordinær pris: 2.199,–

Kun for IKEA FAMILY-medlemmer så langt lageret rekker. Gjelder 10. november

https://m2.ikea.com/no/no/stores/leangen/tilbud-pa-ikea-leangen-pubc180e20e

Sitat

Skrevet

NB Loppisen er 10. november på Ikea Furuset. Det ble feil i kopien over

• Liker 1
Skrevet

Hvilken type madrass er du ute etter ts? Ramme/ ikke ramme? Str? Hvilken type madrass? osv :) 

• Liker 1
Skrevet

:sengekos:

Skrevet

Er du der ts? :lete:

Skrevet

Ikke kjøp hestemadrass da

Skrevet

Skrevet

Tenkte en ordinær latexmadrass. Vi har en seng der hver har sin egen madrass, og hun har sølt godt på sin med alle disse graviditets- og ammevæskene sine. Er det alle madrasser som er på tilbud på Furuset? Disse her kommer i alle fall rullet sammen og koster ordinært ca 3500kr stykket.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte en ordinær latexmadrass. Vi har en seng der hver har sin egen madrass, og hun har sølt godt på sin med alle disse graviditets- og ammevæskene sine. Er det alle madrasser som er på tilbud på Furuset? Disse her kommer i alle fall rullet sammen og koster ordinært ca 3500kr stykket.

På furuset må man bare møte opp og se hva de har. Det er utstillingsmodeller de selger til sterkt reduserte priser

Skrevet

Det er lurt å investere i vaskbare overmadrasser og evt madrassbeskyttere.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lurt å investere i vaskbare overmadrasser og evt madrassbeskyttere.

Vi har vaskbare trekk og det hjelper jo en del. Men overmadrasser er jeg skeptisk til - for min del reduserer de liggekomforten vesentlig. Smak og behag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...