AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Del Skrevet 6. november 2018 Noen som har en slik takaltan fra velux? Fornøyde? Blir den brukt? Vi skal skifte tak og samtidig sette inn nye og større takvinduer (om kommunen gir oss lov!). Takvinduer og jobben i seg selv er jo dyrt, så lurer litt på om vi skal investere litt ekstra i disse altanene isteden.... Blir jo som ekstra store Takvinduer med en bonus. Aldri sett noen som har slike, men på bilder og YouTube Ser det jo helt genialt ut! Anonymkode: e0d1a...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Del Skrevet 9. november 2018 Bare vært på besøk hos noen som har dt,og de er kjempefornøyde! Åpner opp loftsstua veldig og de bruker den hele sommeren Anonymkode: 706d6...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 9. november 2018 #3 Del Skrevet 9. november 2018 Jeg hadde ikke tenkt meg om. Har dere råd så kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #4 Del Skrevet 10. november 2018 Ts her Takk for svar, høres bra ut. Er jo dyrt, men hvis den blir brukt så er de ekstra kostnadene greie. Var bare litt redd for at den skal bli stående ubrukt. Så får vi høre om kommunen er enig i at det er en god idé, de er rimelig vanskelige her jeg bor... Anonymkode: e0d1a...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå