Gå til innhold

Good feeling

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann damer, kom akkurat hjem fra seinvakt på jobben og fikk duften fra nyvasket hus smelt rett i trynet da jeg kom inn døren. Ble overraska og spurte mannen min om han hadde vaska, men så kom jeg på at jeg vaska huset i går kveld. Var bare litt sliten i hodet, hehe:-) Hvorfor ville vasket huset når det er jeg som er slaven?:)

Endret av Ritajohansen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller du er mannen, men kone har du nok ikke

Anonymkode: a76bf...b3a

• Liker 3
Skrevet

Forstår at du kjeder deg i dag. Først denne dumme røyke light de to siste mnd av svangerskapet og nå dette?

Hva med å skaffe seg en hobby?

Anonymkode: db097...2f2

• Liker 3
Skrevet

😂😂😂

Hvorfor i alle dager har du fått den ideen for deg? 

Anonymkode: 53dc2...172

Skrevet

ok.

Anonymkode: c22c0...1cd

Skrevet

Jaja.. 🙄

Skrevet

Leser her at kvinner har pliktsex og svelger sæd bare for å tilfredsstille og holde på mannen, så de er tydeligvis ikke like mye verdt når det kommer til stykket. 

Anonymkode: f870f...f20

Skrevet

Det er ihvertfall 80 millioner iranere som er enig med deg. Der er en kvinne verdt halvparten av en mann. Foreslår at du flytter til Iran sånn at du kan leve livet slik du mener er riktig for en kvinne.

Anonymkode: 45825...cfc

Skrevet (endret)

TS, du har helt rett. Mange kvinner tenker som deg. Og legger skylden på mannen for det. Men som du skriver, han sier jo at dere er like mye verdt. Det er du som har vansker med å ta det til deg. Som veldig mange kvinner plaget av mindreverdighetsfølelse.

Gutter har oftere selvtillit og er trygge på seg selv. Hvorfor er det slik? Kulturen og samfunnet spiller nok en rolle. Når kvinner blir stilt krav og forventninger til som deres biologi gjør det vanskelig å møte, så gir det en følelse av utilstrekkelighet og mindreverd. Dette er enkel psykologi.

Ser du hvilken del av kulturen i Norge som setter jenter i en slik situasjon? Det er ikke mannskulturen.

Endret av Horten Market
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror heller du er mannen, men kone har du nok ikke

Anonymkode: a76bf...b3a

ALLTID skal folk komme med sånne motsvar på kg. Jeg er kvinne, og føler på det samme som ts!! Jeg laget tråden om at livet handler om hvilket kjønn vi er. 
Hvorfor er det ingen religion der det er en fordel å være kvinne? Enten er vi likestilt, enten er kvinnen mindreverdig . 
Menn blir kanskje hetset for å finne seg thaidamer, men det er da fordi den stakkars unge kvinnen desperat tar til takke med en mann som ikke får napp hos norske "storkrevende" damer. Fordi de er mannsjåvinister stort sett. Noen forhold er nok ekte.
Så har vi kvinner som finner tyrkere. også her skal kvinnen bli et offer. fordi hun er naiv, han kan være utro og voldelig. og hun har bedt om det.

Som kvinne kan jeg heller ikke ha sex føler jeg. jeg er veldig forsiktig fordi jeg føler at jeg er en hore dersom jeg gjør noe. 

Anonymkode: 2f38e...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...