Gå til innhold

Kan jeg gå ut ifra at han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mistet interessen for meg? Vi har truffet hverandre hver uke i noen uker nå. Han har nesten alltid sendt melding først. Nå sendte jeg melding sist, vi traff hverandre på fredag og nå er det helt stille. Han har ikke ringt eller sendt melding. Hva gjør jeg? Jeg er redd for å bli såret og kvernet hodet mitt. Sjekker telefonen konstant for å se om han har sendt melding. Skal jeg gi det ett par dager til? Hvis ikke, er det da Ok å sende en melding å høre om interessen for å fortsatt treffes er der, eller blir det for desperat? Bør jeg bare kanskje ta hintet? Fire dager uten kontakt, sier vell kanskje sitt.. Nå husker jeg på hvorfor jeg er singel 😊 Og muligens fortsetter å forbli det.

Anonymkode: 6a672...1a7

Skrevet

Annenhver melding her på dating-sidene handler om dette.....

Selvsagt kan ikke vi her inne svare deg på dette. MEN det er vanlig å holde litt avstand i perioder, og ha mindre kontakt. Om man tar opp igjen kontakten kommer an på hvordan du håndterer dette. Klarer du å være litt laidback og ikke mase og kreve?

Send en hyggelig melding og hør hvordan det går og om han har en fin dag. Menn går inn i sin egen boble innimellom og går nok ikke sånn som oss kvinner og tenker og analyserer alt. De bare driver med sitt.

Jeg har vært der du er. Hver gang jeg føler det blir mer stille, respekterer jeg det et par dager før jeg sender en ufarlig og hyggelig melding. Da tar ofte kontakten seg opp igjen. Livet svinger, det gjør relasjonene vi har til andre mennesker også.

Anonymkode: 3a578...7b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...