AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Hei Mamma har alltid favorittisert min søster, jeg er storesøster og det er 5 år mellom oss. Jeg ble skilt, ingen hjelp å få fra familien. Men hos min søster hjelper hun til m henting hele tiden, tilbyr seg å hjelpe til. Jeg har prøvd å snakke med henne og fortelle dette, men det går ikke inn. Jeg er mye mer selvstendig enn min søster og ja jeg klarer dette alene. Men det hadde vært fint med litt hjelp når man er alene med en 6 år. Sa de skulle hente henne en dag i uken i Bhg, men skjedde aldri. Søsteren min er en snik som bare inviterer mamma med på jenteting, skylder på at jeg ikke har barnevakt. Men kunne jo tatt det den dagen jeg har fri? De er begge like ille. Når jeg var alene med sønnen min skjønte ikke søsteren min hvorfor jeg var sliten. Men hun som har 2 barn, mann og en mamma som stiller opp kunne klage. Helt utrolig.... jeg hjalp til pg tok med sønnen hennes hjem flere ganger, men jeg måtte spørre for å få noe tilbake. Dette ødelegger meg helt, føler jeg ikke er verdt en dritt for de. Vet de oppfører seg dårlig, og tror seriøst ikke de skjønner hva de driver med. Hvordan skal man ta opp dette? Anonymkode: 6ef96...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå