Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #1 Skrevet 25. mars 2005 Hvordan unngår jeg eller fjerner jeg det gule man får på fingre og negler av å røyke? Nei, jeg skal ikke slutte å røyke, så glem det forslaget. Finnes det munnstykke eller noe sånn? Og finnes det en supersterk såpe som kan fjerne dette?
Vibs Skrevet 25. mars 2005 #2 Skrevet 25. mars 2005 Røyk sigaretter istedet for rulletobakk. Røyk svake sigaretter. Røyk sjeldnere.
Hu i Svingen Skrevet 25. mars 2005 #3 Skrevet 25. mars 2005 Klorin. Ta ren klorin på litt bomull og stryk over noen ganger... Ikke så sunt kanskje, men det eneste som faktisk fjerner det.
aline Skrevet 25. mars 2005 #4 Skrevet 25. mars 2005 mener å ha hørt at sitron skal hjelpe? men har aldri prøvd, da jeg aldri hadde gule fingre. men du får også kjøpt munnstykker ja, du kan også gå munnstykker som hindrer deg i få i deg like mye tjære, så det kan jo være verd ett forsøk? men ruller du?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #5 Skrevet 25. mars 2005 mener å ha hørt at sitron skal hjelpe? men har aldri prøvd, da jeg aldri hadde gule fingre. men du får også kjøpt munnstykker ja, du kan også gå munnstykker som hindrer deg i få i deg like mye tjære, så det kan jo være verd ett forsøk? men ruller du? ja jeg ruller :oops: (harry) Takker for råd
aline Skrevet 25. mars 2005 #6 Skrevet 25. mars 2005 da vet jeg ikke hvordan det går med munnstykker da... på rullings altså.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #7 Skrevet 25. mars 2005 da vet jeg ikke hvordan det går med munnstykker da... på rullings altså. Røyker også marlboro da, så munnstykket kan sikkert være kjekt å ha uansett Skal teste ut huisvingen sitt tips også!
Fam Skrevet 25. mars 2005 #8 Skrevet 25. mars 2005 Rullerøyk er gule fingre. Hva med winer tip?( Vet ikke om det er riktig skrevet). Ellers er klorin tingen. Trenger ikke ta ren klorin på fingrene, bland litt klorin med en skål med vann, putt fingeren, fingrene oppi og la det virke i noen minutter.
birgitte242 Skrevet 25. mars 2005 #9 Skrevet 25. mars 2005 sitron funker også! -også er det helt sikkert bedre for huden enn klorin..
Gjest miau Skrevet 27. mars 2005 #10 Skrevet 27. mars 2005 Ja. gni de i sitron, det funker. En venninne av meg bruker sånne filtre hun har kjøpt løst (de finnes ikke i norge dessverre), til rullingsen. Det hjelper hvertfall, slipper den brune "safta" fra røyken... ( filtrene er av merket Swan). Hun hamstrer hver gang hun er ute og reiser.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #11 Skrevet 27. mars 2005 Hvordan unngår jeg eller fjerner jeg det gule man får på fingre og negler av å røyke? Nei, jeg skal ikke slutte å røyke, så glem det forslaget. Finnes det munnstykke eller noe sånn? Og finnes det en supersterk såpe som kan fjerne dette? slutte å røyke
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 Hvordan unngår jeg eller fjerner jeg det gule man får på fingre og negler av å røyke? Nei, jeg skal ikke slutte å røyke, så glem det forslaget. Finnes det munnstykke eller noe sånn? Og finnes det en supersterk såpe som kan fjerne dette? Kjøp en fotfil og fil det av, det gjør jeg. Det ligger som et belegg på ytterste huden uansett, lett å file bort. Neglene tar jeg bare bladet på neglesaksa og skraper av belegget med. Anonymous poster hash: 0596f...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå