Sjøstjernen Skrevet 7. november 2018 #41 Skrevet 7. november 2018 Det er ikke greit å skrive eller tenke slik! Men jeg syntes det er innenfor å unne dem en lasagne permisjon utenfor politikken.
FrøkenPolitikk Skrevet 7. november 2018 #42 Skrevet 7. november 2018 Hvis alle gjør som de vil, vil vi ikke redde kloden. Men når samfunnet ber dem gjøre et miljøvennlig tiltak, og ofre seg selv for klimaet, da er det hets? lol Og jeg tror disse folkene vet veldig godt, at bilturen til barnehagen, vs sykkel til barnehagen, utgjør under 0.01% at utslippene denne ungen vil føre til gjennom livet sitt, så å bruke det som unnskyldning at de skal sykle eller gå til barnehagen, er jo bare politiker svada Alle vil redde kloden, men ingen vil betale prisen bare skyve den på andre... At det gjelder også MDG er ikke overraskende
Honey Dew Skrevet 7. november 2018 #43 Skrevet 7. november 2018 11 minutter siden, OlsenHansen skrev: Det er nå unfint å sette på plass mennesker som setter bagateller over demokrati og ytringsfrihet? "Forferdelighetsgraden" justeres gjerne litt når man hopper fra det virkelige liv til internett. Og i motsetning til det virkelige liv så er det rimelig enkelt å logge av. Hvis du forferdes av disse kommentarene så lurer jeg på hvordan du reagerer når virkelig ondskap utøves. Det går en grense for ytringsfriheten ved sjikane og sjikane er ikke tillatt etter norsk lov, men først og fremst er sjikane viser at man mangler evne til å uttrykke seg. 3
Brannslangen Skrevet 7. november 2018 #44 Skrevet 7. november 2018 Både Lan og Trædal legger opp til denne hetsen ved måten de oppfører seg og den politikk de fører. Spesielt Trædal fortjener alt som kommer hans vei.
OlsenHansen Skrevet 7. november 2018 #45 Skrevet 7. november 2018 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Det går en grense for ytringsfriheten ved sjikane og sjikane er ikke tillatt etter norsk lov, men først og fremst er sjikane viser at man mangler evne til å uttrykke seg. Offentlig kritikk regnes ikke som sjikane med mindre det går over til trusler. Det er helt lovlig å kalle en politiker for en idiot så lenge dette ikke gjøres personlig og vedvarende. At enkelte personer mangler evnen til å uttrykke seg er ikke god nok grunn til å nekte dem å ytre seg.
Lava Anne Skrevet 7. november 2018 #46 Skrevet 7. november 2018 1 time siden, OlsenHansen skrev: Det er nå unfint å sette på plass mennesker som setter bagateller over demokrati og ytringsfrihet? "Forferdelighetsgraden" justeres gjerne litt når man hopper fra det virkelige liv til internett. Og i motsetning til det virkelige liv så er det rimelig enkelt å logge av. Hvis du forferdes av disse kommentarene så lurer jeg på hvordan du reagerer når virkelig ondskap utøves. Alle vet det. Det betyr ikke at hets trenger å normaliseres. Hvis du forferdes av disse kommentarene? Det er da bra man fortsatt har evnen til å forferdes, ellers blir ikke noe gjort. Alle vet at spesielt Lan har vært en ekstra hoggestabbe for kommentariatet. Ikke alle politikere opplever like mye hets. Man har fremdeles et demokrati selv om det ikke er lov å sjikanere folk. Du trenger ikke stille dette opp mot virkelig ondskap heller. Man kan godt forferdes av begge deler. Poenget er at det er avskyelig. Jeg har sagt det samme før om trusler mot Listhaug. Hun lever med politibeskyttelse. Jirde Ali går med voldsalarm. Å bygge opp under den hetsen og det hatet der er ikke greit, uansett hvilken side det er. 4
Madame Butterfly Skrevet 7. november 2018 #47 Skrevet 7. november 2018 10 hours ago, Eugene Onegin said: Dette må være noe av det mest idiotiske som er skrevet på KG. Mistiillit forslag er ikke personangrep. Uansett så hander ikke denne tråden om Listhaug. Lag en ny tråd om du vil diskutere Listhaug. Det var i alle fall ikke politikk. Det er jo ikke noe særlig annet enn personangrep i norsk politikk. Dette med Berg er selvsagt svært grovt, jeg mente ikke å underkjenne det. Absolutt ikke. Er forøvrig ikke særlig intressert i å diskutere Listhaug. Noen vil sikkert si det kommer fra USA, og kanskje gjør det nettopp det, men det er mye usaklig dritt. Dette er et utslag av dette.
Perelandra Skrevet 31. august 2021 #48 Skrevet 31. august 2021 Tråden er ryddet for nedsettende innhold. Perelandra, mod.
Utsiden Skrevet 1. september 2021 #49 Skrevet 1. september 2021 Selvsagt ikke greit å omtale mennesker på den måten. På en annen side mener jeg dette er noe politikere må regne med, de er håndhevere av enorm makt og tar beslutninger på godt og vondt som vanlige folk må leve med. Journalister vil gjøre landet en større tjenestene om de startet kritisk journalistikk mot maktemennesker og politikken som føres heller enn å drive narrativet om "ondskapen i folkedypet"
Stina234 Skrevet 2. september 2021 #50 Skrevet 2. september 2021 Trist. Uansett om man er dypt uenig med en politiker så er ikke det grunn til å være ufin og komme med personangrep. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå