AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Del Skrevet 6. november 2018 Hei ! Kort spørsmål. Som emnefeltet sier; hvordan ser jeg om noen har blokkert meg på Messenger? Anonymkode: 05c7a...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Del Skrevet 6. november 2018 Da kan du ikke se for eksempel at personen kan legges til eller at dere er venner. Står bare sånn «inviter john på messenger» f.eks... hvorfor lurer du på det? Anonymkode: ee4a7...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #3 Del Skrevet 6. november 2018 det står " du kan ikke svare på denne meldingen" nederst i messenger om du åpner samtalen Anonymkode: 27ebb...ed9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #4 Del Skrevet 6. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: det står " du kan ikke svare på denne meldingen" nederst i messenger om du åpner samtalen Anonymkode: 27ebb...ed9 Det står det ikke hos meg iallefall? Rart! Anonymkode: ee4a7...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #5 Del Skrevet 6. november 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står det ikke hos meg iallefall? Rart! Anonymkode: ee4a7...db6 Det kommer opp når du prøver å sende en melding! Kan du sende melding er du ikke blokka. Du kan også gå inn på profilen til vedkommende, kommer du ikke inn på chatten ved å trykke på meldinger, kan du være blokket Anonymkode: 109d0...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfektlyimperfekt Skrevet 6. november 2018 #6 Del Skrevet 6. november 2018 Da er du blokkert hvis det står det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 6. november 2018 #7 Del Skrevet 6. november 2018 Mulig du bare ghostes. Ikke unormalt at folk er idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #8 Del Skrevet 7. november 2018 man kan også "ignorere meldinger" da kan du sende melding til dem, men den blir ikke merket med hel farge som "sendt" merket oftest viser. da vil den bli "halvegs sendt" og lagt i meldingsforespørsler boksen. så personen kan i få tilfeller se meldingen du har sendt, men du ser det ikke. eller den syns ikke for personen, men han/henne kan se på forespørsler du har sendt meldingen. mens du som er ignorert vil ikke kunne se om personen leser meld eller om den er skikkeøig motatt. er du blokkert vil du få en blå linje nede i tekstlinjen som forteller deg at du ikke kan svare på denne meldingen. dette skjer også dersom personen hf jernet sin facebookprofil. en bruker kan og "begrense" hva du kan se på dems profil. en type halveis blokkering. du vil da ikke kunne se fremtidige innlegg denne brukerens aktivitet. Anonymkode: 13102...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #9 Del Skrevet 7. november 2018 Tusen takk for alle svar dere 😊 Ser noen lurer på hvorfor jeg spørr om dette. Hovedårsaken er at jeg driver å dater en og på hans side er det litt komplisert for tiden. Vi har derfor roet ting ned litt til han får ordnet opp i sitt. Så merket jeg at Messenger har hatt noen oppdateringer i det siste som virket "underlige" hos meg. Jeg begynte å bruke Messenger i fjor, så er ikke særlig erfaren. Men, basert på det dere skriver, at jeg enda kan sende meldinger og at ikke han har fjernet meg på fb så tror jeg ikke jeg er blokkert ☺ Regner med at om jeg var blokkert på Messenger at jeg samtidig ville blitt fjernet på fb. Takk alle! Ta Anonymkode: 05c7a...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #10 Del Skrevet 7. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med at om jeg var blokkert på Messenger at jeg samtidig ville blitt fjernet på fb. Anonymkode: 05c7a...c74 Nei, du kan bli blokket kun på messenger, å fremdeles være venn på facebook Anonymkode: 109d0...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #11 Del Skrevet 7. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, du kan bli blokket kun på messenger, å fremdeles være venn på facebook Anonymkode: 109d0...b36 Takk ! Men, det jeg tenkte på var at om han hadde blokkert meg på Messenger så var det jo ingen vits å være venn på fb heller. Var tross alt han som ønsket kontakt gjennom fb og Messenger. Slik jeg kjenner han hadde han trolig ikke beholdt meg som venn på fb og blokkert på Messenger. Det er det jo egentlig ikke noe poeng i. Men, ser jeg kan sende melding, så er jeg som er forvirret i denne situasjonen og ble nok litt stresset. Ts Anonymkode: 05c7a...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #12 Del Skrevet 8. november 2018 Bare et oppfølgingsspørsmål her. Jeg har aldri satt meg godt nok inn i hvordan Messenger funker. Derav alle nybegynner spørsmålene. Dersom jeg er blokkert (noe jeg trolig ikke er); kan vedkomne være aktiv på Messenger uten at det viser hos meg? Altså at det hos meg ikke står noe om at vedkome er "aktiv" eller at den "grønne prikken" viser? At jeg ikke ville kunne se at vedkomne er aktiv. Takk ! Ts Anonymkode: 05c7a...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortskjemtepoter Skrevet 6. juni 2019 #13 Del Skrevet 6. juni 2019 På 6.11.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev: Det står det ikke hos meg iallefall? Rart! Anonymkode: ee4a7...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 6. juni 2019 #14 Del Skrevet 6. juni 2019 På 8.11.2018 den 11.31, AnonymBruker skrev: Bare et oppfølgingsspørsmål her. Jeg har aldri satt meg godt nok inn i hvordan Messenger funker. Derav alle nybegynner spørsmålene. Dersom jeg er blokkert (noe jeg trolig ikke er); kan vedkomne være aktiv på Messenger uten at det viser hos meg? Altså at det hos meg ikke står noe om at vedkome er "aktiv" eller at den "grønne prikken" viser? At jeg ikke ville kunne se at vedkomne er aktiv. Takk ! Ts Anonymkode: 05c7a...c74 Hvis man trykker på profilbilde sitt på messenger , så står det aktiv status under der. Der kan du velge å skru av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizabeth89 Skrevet 6. juni 2019 #15 Del Skrevet 6. juni 2019 På 6.11.2018 den 18.44, AnonymBruker skrev: det står " du kan ikke svare på denne meldingen" nederst i messenger om du åpner samtalen Anonymkode: 27ebb...ed9 Da er du blokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #16 Del Skrevet 7. juni 2019 Et spørsmål litt på siden her... Jeg har sendt noen en melding på messenger som vedkommende sier ikke kommer fram, og at det ikke kommer noen forespørsel heller. Dette er en person som jeg ikke er venner med på FB, men jeg har kontaktet flere på messenger uten å være venn med dem på fb, og det pleier aldri å være et problem. Det kommer opp et sånt hvitt merke ved sending, istedet for grått. Noen som vet årsak? Jeg prøver i det lengste å tro at det er noe annet enn bare ren uvilje i motsatt ende her... Har snakket med vedkommende om meldingen, og det påstås bare at det ikke kommer noen melding. Og at vedkommende har sjekket på alle måter. Anonymkode: 41c8d...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #17 Del Skrevet 21. november 2022 Dytt for det siste spørsmålet, hvitt merke ved sending. Hva betyr det? Anonymkode: 71812...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #18 Del Skrevet 21. november 2022 At meldingen ikke har gått gjennom. Anonymkode: 74e09...68c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #19 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (På 21.11.2022 den 17.31): At meldingen ikke har gått gjennom. Anonymkode: 74e09...68c Men kan det bety at personen ikke har nett? Jeg har en bekjent som det alltid står hvitt merke ved når jeg sender melding. Anonymkode: 74308...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #20 Del Skrevet 23. november 2022 Hvitt merke kan bety at de ikke har nett, men det kan også komme ellers. De er ikke til å stole på. Jeg opplever det av og til med venner jeg melder med støtt og stadig. Hvitt symbol fram til de plutselig har lest den og svarer. Og når jeg har sjekket så har de ikke vært uten nett eller noe, som de vet selv. Når jeg sender til nye personer så vises det vanlig "sent, men ikke lest" symbol hos meg fram til de har godtatt forespørselen. Og det er samme som kommer om man er blokkert. Man ser bare at meldingen aldri blir lest. Anonymkode: 41c8d...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå