nigthmare016 Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Heia ! Jeg & min samboer prøver og få barn ... siden jeg har laft stoffskifte og vi nå kanskje snart har prøvd 1/2 år uten og få det til så begynner jeg og lure på om jeg ikke kan få flere barn ( blir litt frustrert ) kan enn sei! noen som har erfaringer iforhold til laft stoffskifte/ graviditet og hva vi eventuelt kan gjøre ?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 1/2 år er ikke så lenge, selv om det føles sånn. Om 6 nye mnd kan dere be om en utredning, om du ikke har blitt gravid til da. Ved en graviditet så følger man stoffskiftet tettere med blodprøver, da det ikke er uvanlig at det endrer seg under graviditeten. Anonymkode: 62f82...64d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 *lavt stoffskifte Anonymkode: 502e4...841
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Det er ikke lenge. TSH bør ligge rundt 1 -og utredning kan du be om når du har prøvd dobbelt så lenge. Anonymkode: 6a5f0...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Jeg måtte først få orden på stoffskiftet mitt før vi kunne prøve. Fikk til slutt Otrivelle eggløsningsprøyte og det klaffet på 1 forsøk. Anonymkode: 9ee17...16c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå