AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Er det vanlig å analysere hva den du er forelska i sier/gjør? Hva mente h*n med det? Hvorfor sa h*n det? osv. Det er sååå slitsomt! Blir så nedstemt av å analysere ALT. Noen som kjenner seg igjen, hh? Anonymkode: 9495a...bdb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Ja, det er det de fleste kvinner gjør Anonymkode: 603e0...9cd
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 Veldig vanlig, og det er så j slitsomt…selv holder jeg på å lære meg hvordan jeg kan kontrollere følelser bedre, så slipper jeg tankekjør. Anonymkode: b3fba...763
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 som kvinne så gjør jeg slik også. Jeg vet ikke om dette er forbeholdt kvinner, men hvis det er det, så må det vel egentlig bety at vi blir mer forelsket enn det menn blir. Så hva er vitsen med å forelske seg egentlig? jeg ser egentlig på det som en straff fra naturen. Han jeg liker har ikke vært drittsekk mot meg, men han tenker tydeligvis ikke over at andre kanskje kan misoppfatte ting. Så ja, jeg tar mer hensyn enn han. Jævla urettferdig bare. Hadde en samtale med en kvinne i 50årene for litt siden som var veldig god å snakke med. Hun også ser at kvinner oftere slipper alt de har i hendene pga en mann, mens han gir totalt faen. jeg hater menn. Og så dette ekstreme behovet for å ha flere kvinner på tråden. Hva er det som er så fristende med kvinner? jeg blir ikke fristet av mange menn! Det som blir litt skuffende er kanskje at jeg får litt høye tanker om den mannen jeg liker, men så ser jeg at han er enkelt akkurat som de fleste. Anonymkode: a23ef...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå