Gjest tørst Skrevet 25. mars 2005 #1 Skrevet 25. mars 2005 påskeaften er i morgen, lørdag, og jeg lurer på om vinmonopolet da er åpent og om butikkene har lov å selge øl de få timene de holder åpent i morgen, og når dette i tilfelle er?
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2005 #2 Skrevet 25. mars 2005 Nei, alle polene holder stengt hele påsken. 'Alle våre butikker er stengt fra og med skjærtorsdag til og med 2. påskedag.' står det på nettsidene deres.
Gjest utørst Skrevet 25. mars 2005 #4 Skrevet 25. mars 2005 påskeaften er i morgen, lørdag, og jeg lurer på om butikkene har lov å selge øl de få timene de holder åpent i morgen, og når dette i tilfelle er? Tar jeg ikke helt feil så kan du få svar på dette hvis du henvender deg til butikken i morgen.
~sikka~ Skrevet 25. mars 2005 #5 Skrevet 25. mars 2005 Spurte på ICA før påsken startet og de sa at det er ølsalg på påskeaften. Men husk at butikkene stenger tidligere på dagen enn vanlig så vær tidlig ute.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 25. mars 2005 #6 Skrevet 25. mars 2005 Vår lokale Bunnpris (Oslo) har ølsalg til klokka 15 i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå