AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 19 år gammel jente her, sammen med verdens herligste på 30. Vi har vært sammen i 3 år og vi har et fantastisk sexliv der han alltid har fokuset på å tilfredsstille meg før han selv . Jeg kommer ALLTID etter 5 sekunder når han fingrer meg ,og etter maks 15 sekunder når vi har samleie. men jeg kommer kun vaginalt. Aldri klart å komme med klitoris. Noen andre som har samme problem ? Hvor fort får dere orgasme? Hvor mange orgasmer klarer dere på en akt? Rekorden min som kjæresten har gitt meg er 37😱 høres sikker ut som oppskrytt men er helt sant. Kommer hvert 5 sekund. Serieorgasmer hele kvelden😂 Anonymkode: 79ebf...59d 1
SlemUlv Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Hvorfor er det et problem? De aller fleste kvinner kommer ikke vaginalt, det ser de på som et problem. Jeg kommer vagnialt, og syns det er kjempe herlig. 1
Ironically_me Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 Kontakt gjerne Guinness når det gjelder dette med rekorden! Så trenger du aldri mer påstå det er skryt. Særlig ikke etter sekundatene har gjort sine målinger! 3
stan Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Her i huset er det heller minutter, der TS bruker sekunder.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Spørs hvor gira man er. Men til vanlig noen få minutter. Jeg kommer alltid, han har aldri hatt problem med å ikke fått det til;) Anonymkode: 4bfb1...7fe
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 Det må være noe alvorlig galt med en 27-åring som blir sammen med en 16-åring. Kondolerer. Anonymkode: 9892d...05c 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 For en idiotisk trolletråd. Kommer etter fem sekunder? Fem sekunder går ganske kjapt. Dvs at du kommer bare han stikker fingeren i musa di. Hvis du ikke kan oppnå klitorisorgasme, som du sier selv, betyr det du sier altså at du kommer i det fingeren streifer g-punktet ditt. Søsteren min er sexolog og hun bare lo når hun leste innlegget ditt. Bra for deg hvis du får 37 orgasmer i løpet av et samleie. Det er også voldsomt imponerende at du faktisk ligger der og både tar tiden med stoppeklokke og klarer å telle antall orgasmer, når de blir såpass mange som 37 stk. Personlig så er det ikke om å gjøre å konkurrere med bruker av kvinneguiden om hvem som får flest orgasmer. Sex noe fint og deilig som skjer mellom to mennesker, og ingen konkurranse. Anonymkode: c3b56...f53 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #8 Skrevet 8. november 2018 Orgamse har variert litt i forhold til alderen min. Da jeg var ung og gikk på p piller ga det en liten demper på selve det å bli tent men jeg fikk orgasmer, med min ex mest v klitoris mens med nåværende mest vaginalt. Har nok litt m størrelsen å gjøre akkurat det. Får raskt orgasme vaginalt men ved klitoris tar det lengre tid. Mannen min og jeg er veldig samkjørte og kommer omtrent samtidig etter ca 10 min og litt forspill. Jeg har aldri klart å få mer en en orgasme. Etter den ene orgasmen er jeg ofte ganske ferdig og ikke så mye mer lyst igjen. Litt overfølsom for berøring i området nedentil også. Men det samme gjelder han så der er vi like. Like trøtte etterpå blir vi også! Anonymkode: d0f4b...693
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #9 Skrevet 9. november 2018 På 8.11.2018 den 12.45, AnonymBruker skrev: For en idiotisk trolletråd. Kommer etter fem sekunder? Fem sekunder går ganske kjapt. Dvs at du kommer bare han stikker fingeren i musa di. Hvis du ikke kan oppnå klitorisorgasme, som du sier selv, betyr det du sier altså at du kommer i det fingeren streifer g-punktet ditt. Søsteren min er sexolog og hun bare lo når hun leste innlegget ditt. Bra for deg hvis du får 37 orgasmer i løpet av et samleie. Det er også voldsomt imponerende at du faktisk ligger der og både tar tiden med stoppeklokke og klarer å telle antall orgasmer, når de blir såpass mange som 37 stk. Personlig så er det ikke om å gjøre å konkurrere med bruker av kvinneguiden om hvem som får flest orgasmer. Sex noe fint og deilig som skjer mellom to mennesker, og ingen konkurranse. Anonymkode: c3b56...f53 Jeg må nesten få "arrestere" deg. Har sådan ikke tatt tiden, men vist dama mi er ordentlig kåt kommer hun nesten med en gang jeg penetrerer henne, så jeg tror hun der sexolog-søsteren din må ta og faglig oppdatere seg. For det er fullt mulig det TS skriver. Anonymkode: 8eab3...217
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #10 Skrevet 9. november 2018 På 8.11.2018 den 12.45, AnonymBruker skrev: For en idiotisk trolletråd. Kommer etter fem sekunder? Fem sekunder går ganske kjapt. Dvs at du kommer bare han stikker fingeren i musa di. Hvis du ikke kan oppnå klitorisorgasme, som du sier selv, betyr det du sier altså at du kommer i det fingeren streifer g-punktet ditt. Søsteren min er sexolog og hun bare lo når hun leste innlegget ditt. Bra for deg hvis du får 37 orgasmer i løpet av et samleie. Det er også voldsomt imponerende at du faktisk ligger der og både tar tiden med stoppeklokke og klarer å telle antall orgasmer, når de blir såpass mange som 37 stk. Personlig så er det ikke om å gjøre å konkurrere med bruker av kvinneguiden om hvem som får flest orgasmer. Sex noe fint og deilig som skjer mellom to mennesker, og ingen konkurranse. Anonymkode: c3b56...f53 Jeg må nesten få "arrestere" deg. Har sådan ikke tatt tiden, men vist dama mi er ordentlig kåt kommer hun nesten med en gang jeg penetrerer henne, så jeg tror hun der sexolog-søsteren din må ta og faglig oppdatere seg. For det er fullt mulig det TS skriver. Anonymkode: 8eab3...217
Gjest hind Skrevet 9. november 2018 #11 Skrevet 9. november 2018 On 11/6/2018 at 8:32 PM, stan said: Her i huset er det heller minutter, der TS bruker sekunder. Minutter er best, spør du meg. Da rekker man å nyte det før det er på'n igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå