AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Den var faktisk ikke morsom. Anonymkode: b8a92...084 8
FrankDrebin Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Hadde vært bedre med noe slikt som "Hver gang noen nevner jula i november fjerner nissen en gave fra lista di" eller noe sånt. Den der var litt i drøyeste laget for min smak. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Jul, jul, jul, jul, jul. Skal jeg fortsette? Synes faktisk den var drøy, bedre med den over her. Anonymkode: 119c3...d34
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Den var faktisk ikke morsom. Anonymkode: b8a92...084 Enig. Den var bare grotesk. Anonymkode: 62e8f...479 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. november 2018 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Den var faktisk ikke morsom. Anonymkode: b8a92...084 Det er ikke ment å være morsomt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #7 Skrevet 7. november 2018 Liker du jula når den er der da? Anonymkode: 2522b...e53
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #8 Skrevet 7. november 2018 Jeg ser ikke bildet, alt er bare hvitt. Anonymkode: 38209...093
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. november 2018 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker du jula når den er der da? Anonymkode: 2522b...e53 Jeg hadde nok likt jula bedre om jeg ikke ble dritt lei av den i November. Men jeg har ingenting i mot jula i seg selv. Jeg er bare så dritt lei at man begynner med det i Oktober eller November ja noen steder begynte i September. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #10 Skrevet 8. november 2018 18 timer siden, Eugene Onegin skrev: Jeg hadde nok likt jula bedre om jeg ikke ble dritt lei av den i November. Men jeg har ingenting i mot jula i seg selv. Jeg er bare så dritt lei at man begynner med det i Oktober eller November ja noen steder begynte i September. Jeg begynner som regel tidlig med gaver og er ferdig med dette til første desember.(og kalendere må jo være klare til første desember) Dette fordi jeg vil helst bare kose meg i desember. Dersom måneden går med til masse stress, så forsvinner den så fort. Men det er litt rart med nisser i butikkene etc så tidlig likevel. Anonymkode: 2522b...e53 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. november 2018 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg begynner som regel tidlig med gaver og er ferdig med dette til første desember.(og kalendere må jo være klare til første desember) Dette fordi jeg vil helst bare kose meg i desember. Dersom måneden går med til masse stress, så forsvinner den så fort. Men det er litt rart med nisser i butikkene etc så tidlig likevel. Anonymkode: 2522b...e53 Jeg snakker ikke om privatpersoner. Jeg snakker om butikker og kjøpesentere. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 På Thursday, November 08, 2018 den 11.25, Eugene Onegin skrev: Jeg snakker ikke om privatpersoner. Jeg snakker om butikker og kjøpesentere. Men alt dette tullet i butikkene er jo egentlig privatpersoner sin feil. Dersom INGEN privatpersoner hadde tatt for seg av julete ting i butikkene, så ville neppe butikkene begynt med alt dette tullet så tidlig... Anonymkode: c0969...9dd
Ardwinna Skrevet 24. november 2018 #13 Skrevet 24. november 2018 Jeg pleier ikke å legge så mye merke til det før newsfeeden min på facebook begynner å bli fylt av folk som klager over at "jula kommer nå tidligere og tidligere i butikkene!". Rema 1000 her i byen prøvde å vente til langt ut i november før de la ut julevarer for salg, men det endte med handelslekkasje til andre butikker og tap. Hvis folk flest synes det er så fælt å handle julesaker i oktober må de rett og slett bare slutte med det. Dersom flertallet er med på det slutter butikkene med det. Men dersom flertallet vil ha julesaker tidlig så må man bare godta at det er sånn det blir. Butikkene selger det folk vil ha, når de vil ha det. Det er jo det de tjener på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå