AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Er det explorius eller Ef som er billigst når det gjelder utvekslingsår i USA? Trenger svar kjapt... Anonymkode: ceeb3...0ba
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Atte hæ?!?? Du skal velge utvekslingsorganisasjon ut fra pris? For all del, jeg sier ikke at prisen ikke betyr noe, men det viktigste er da at det er en seriøs organisasjon som tar vare på de som reiser med dem? Anonymkode: f04a9...a2b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atte hæ?!?? Du skal velge utvekslingsorganisasjon ut fra pris? For all del, jeg sier ikke at prisen ikke betyr noe, men det viktigste er da at det er en seriøs organisasjon som tar vare på de som reiser med dem? Anonymkode: f04a9...a2b Begge er seriøse og de to største i Norge. Spørr om prisen jeg Anonymkode: ceeb3...0ba
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Du er klar over at prisen ligger tilgjengelig på hjemmesidene til disse organisasjonene? Er ca 5.000 kr som skiller, EF er dyrest. Anonymkode: f04a9...a2b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Har hatt litt uheldig erfaring med Explorius. Der var prisene litt kamuflerte. Så det ble dyrere enn opprinnelig antydet. Anonymkode: aa654...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå