Gå til innhold

Apper som gjør hverdagen din enklere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innsett at jeg har null struktur i telefonen, pcen og generelt i avtaler, notater, papirer osv.

Har da bestemt meg for å prøve å bruke noen nye apper, helst på tvers av enheter, som kan gjøre at jeg kun gjør ting én gang, og som gjør hverdagen enklere i stedet for rotete.

Hittil har jeg funnet disse 4 jeg er 90% sikker på blir integrerte i hverdagen fremover.

Fantastical 2 (koster 55kr) - En blanding av kalender og wunderlist (to do liste) med et veldig fint design. Eneste bakdel er at jeg merker det vil ta litt tid å tilpasse den mitt behov. 

Fabulous (mnd pris, men gratis første uke) - Vanedanner/rutinebygger, som starter veldig soft. Har troen på den måten å bygge opp vaner. Kun hatt i 2 dager, men jeg ser potensialet.

Evernote (gratis) - Notatblokk med mange funksjoner på tvers av alle enheter. De har også en scanning integrert.

Closet+ (gratis foreløpig) Virituellt kleskap. Bakdel: Du må ta 1 bilde av alle plagg du har (eller som du vil ha i appen), og eventuelt legge inn info om plaggene, som størrelse, merke, pris, osv. Fordel: Du får oversikt over alt du har - som jeg vil si er en ganske solid investering.

Har også lastet ned en haug andre ting som jeg skal i gang og teste. Målet er å ha så få, men gode apper som mulig. 

Kom gjerne med tips / anmeldelse om du har noen egne erfaringer. De fleste av oss har jo en haug med apper, men det er ikke alle som får maks ut av det, fordi man ikke bruker de riktig :) Er veldig nyssgjerrig!

Anonymkode: cb696...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...