Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..... :cry:

Håper det er flere som er i samme situasjon som meg hvor samboeren min plutselig er begynt å si at han ikke har lyst på sex..eller at han er for trøtt eller sliten...Det er så sårende og slik en selvtillits bombe at jeg blir helt gråtkvalt ehr jeg sitter.Har selvfølgelig tatt det opp med han men han sier at jeg ikke må bruke energi på å tenke på det.Han sier at ingenting er galt..han har bare ikke lyst...noe er jo galt når det går 4 og 5 dager mellom hver gang vi har sex fordi han ikke har lyst?!?!?!?

Hva skal jeg gjøre????Fortsette å late som om at jeg tror at ingenting er galt eller...?Noen i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sikkert tenke deg hvor mange ganger du selv har nektet en gutt sex....

At menn tar igjen, er jammen meg på tide!

Waco

Og er det ikke alle kvinner store drøm da? Å vite at samboeren ikke bare er ute etter kjønnslige gleder?

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er alle kvinenrs drøm å vite at samboern ikke bare er interessert i kjønnslige deler......for når man er kommet så langt som å bli samboer så burde envher kvinne vite hva mannen er ute etter.....

Take time to know a person! :wink:

Skrevet

Herregud, waco........nå får du gi deg her.

Uansett.......jeg har heller ikke sexlyst. Har ikke hatt det på en lang stund nå, men det har ingenting med han å gjøre og det er ikke hevn heller.

Jeg har vært igjennom to svangerskap og lysten synker faktisk ned som følge av dette.

Men utbrenthet, sliten, trøtt, utslitthet o.l. er også en del av årsaken her i gården.

Jeg skulle gitt hva som helst for å få lysten tilbake, men hormonene mine har bare ikke lyst på sex. Og jeg vet ikke mine arme råd.

Nytter ikke å sende ungene bort på overnatting for da vil jeg bare lade opp den helgen vi har fri, sånn at jeg har nok energi til å ta meg av ungene den kommende uken.

Dere må snakke sammen. Hvorfor har han ikke lyst og hva kan han/du/dere gjøre for at han skal få lysten igjen?

Familierådgivining kan jo være en ide`.

Ta en frihelg, reise vekk............

Dere kan jo også ligge i sengen og stryke hverandre/ta på hverandre uten å ha samleie f eks.

Dette er tips jeg har fått fra andre. Har ikke prøvd ut alle, for det er ikke alle som lar seg gjøre akkurat nå, men det hadde vært herlig......

Ønsker deg lykke til, og husk at du er ikke alene.

Skrevet

Det er vel slik mange menn har det med oss kvinner.

Kanskje han rett og slett bare er sliten eller utbrendt!

Snakk med han om det iallefall, og ikke mas.....

Skrevet

Kimmy, involver deg med en venninne... de fleste gutter våkner av slikt vet du....

Skrevet

Her er det en som faktisk ber om hjelp og gode råd, da hører det vel hjemme at en mannsjåvinist skal få lov til å gjøre narr pga sine dårlige erfaringer? Vis litt respekt for andre sier nå jeg, Waco!

Skrevet

Takker Arielle for svar......veldig takknemlig! :smile:

Skrevet

Gleden er på min side :D

Håper du får det bedre på dette området, men det tar tid.

Det du ikke må gjøre er å mase på han. Det gjør min samboer og det nytter jo ikke.....Men jeg skjønner jo han og da...

Men husk at du er ikke alene i båten og det er flere i samme sko som deg enten det er den ene eller den andre veien.

Snakk sammen iallefall og få ting ut og forklart.

Trøsteklem fra meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

4 og 5 dager mellom hver gang dere har sex er da vel ikke SÅ lenge????? Jeg skjønner ikke helt problemet ditt.....

Derimot hvis det går uker mellom hver gang, da hadde jeg begynt å lure!

Men behovene er jo forskjellige, og jeg vet ikke hva dere er vant til, så det er vanskelig å svare på.

Kanskje samboeren din er inne i en litt "laber" periode, stress på jobben, mye å tenke på osv....

Hvis han sier at du ikke må henge deg opp i det, så hadde jeg valgt å stole på ham.

Det går nok over skal du se!

Elisabeth

Skrevet

JEg syns ikke 4-5 dager er så mye jeg.

Kanskje han er sliten, har en stressende jobb, bekymrer seg for noe. Man MÅ ikke absolutt ha sex flere ganger i uken. Og det trenger ikke være noe galt heller. Alle har vi opp og ned perioder der lysten varierer veldig..

Prøv å ikke lage et problem ut av dette, kanskje dere heller trenger noen dager der dere tenker på helt andre ting enn sex??

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei her er det ingen grunn til bekymring. Alle har vel behov for små "pauser" fra tid til annen. Jeg og sambo har til tider perioder hvor vi er kjempeaktive, for så å ha noen dager etter hvor alt ligger på 0 :D. Når jeg tenker etter, så er det veldig ofte enten eller med oss....... :hoho:. Men i all verden....Hva gjør vel det?? Vi nyter livet, og hverandre, og har det kjempefint. Så lenge alt er bra og alle trives! Prat ut med typen om dette og spør på ting du lurer på. Det gjør alltid jeg. Det at menn skal være kåt 24 timer i døgnet, er bare en myte. Iallefall hos noen, antar jeg :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Og Waco..........Kan ikke si at jeg synes logoen din er så innbydende her inne på KG akkurat :-? Noe du vil poengtere?

Skrevet

:D

Takker og bukker for råd,vink,moral og veiledning....jeg har skjønt det nå at det faktisk var stress på jobben og at han virkelig var sliten som gjorde at ting ble stående på "vent".

Vi har fått snakket ordentlig ut og jeg er lettet...viste jo helt i begynnelsen før jeg skrev dette innlegget at svaret var å kommunisere med hverandre..men det var godt og lærerikt og å høre fra dere andre kvinner der ute....det hjalp og ga meg en liten dose mer med selvtillitt.SÅ jeg takker og bøyer meg i støvet for de av dere som kom med så gode råd...Når det er sagt...så har jeg en jeg må si noen ord til; Waco: hva i heiteste gjør du inne på denne sida....dine råd og meninger er så absolutt til ingen verdens nytte! Så er det sagt...det kom fra en sint,skuffet og frustert kvinne i sin beste alder - som nå har det helt topp med samlivet sitt!!!!!!!!!!!!!!!! PS: dere aner bare ikke hvor godt det har gjort å fått svar fra dere! KLEM

Skrevet

Kunne ikke dy meg for å sende et lite innlegg - denne gang utrolig nok til forsvar for Waco. Jeg har hatt (og kanskje har) liten sans for Waco's innlegg, men innlegget hans 21 august synes jeg var absolutt på sin plass. Som mann mener jeg det var viktig å få poengtert - sikkert til stor ergrelse for mange kvinner. Dessverre tror jeg det er sant, har noen års erfaring med kvinner på godt og vondt, mest på godt. Kunne neppe levd uten KVINNEN.Men at kvinner bruker sex som "våpen" tror jeg på.

At det blir sårende når noen spør om seriøse svar og råd har jeg heller ingen problemer med å forstå. Glad på Kimmy's vegne at alt ser ut til å bedre seg.

Nok en liten kommentar, 4 - 5 dager mellom hver gang du har sex - fy fillern så heldig du er, så OFTE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...