Gå til innhold

LEI av å være singel!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jente19

Er så drittlei av å være singel at jeg holder på å sprekke.. savner både forelskelsen og den nærheten man får i et forhold... og sex!

Sex-biten kan man jo få selv om man ikke har kjæreste også, men tror ikke one night stands er helt min greie, har en tendens til å blande for mye følelser inn i det hele... Og dere som har pulevenner, hvordan i alle dager får man til noe sånt da? Tror alle guttene jeg kjenner hadde blitt sjokkert om jeg hadde foreslått noe sånt..

Hvor i all verden treffer dere gutter? Internett er av diverse årsaker ikke aktuelt.. Syns det er så vanskelig å bli kjent med noen på byn, blir stort sett bare dansing eller noe, vanskelig å ta det videre derfra... noen som har det på samme måte som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er ikke internett et alternativ da? Jeg møtte den store kjærligheten der. Vi er gift og kjempelykkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma1 ikke innlogget

Huff kjenner igjen dette.. Dette med pulevenner er ingen god ide for meg heller.. Blir for mye følelser.. Tror ikke mange gutter sier nei til å ha et sånt forhold, no strings attached.. jeg er drittlei av å være singel også, har en på si, men det kan ikke vare-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er også lei av å være singel!!! :-?

Det er så kjedelig atte, er lei av å kun være med single venner, vil ha familieliv, eller i hvertfall en kjæreste...

Er det for mye forlangt?

Juhuu menn, hvor er dere? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente19
Hvorfor er ikke internett et alternativ da? Jeg møtte den store kjærligheten der. Vi er gift og kjempelykkelige.

Har prøvd det tidligere, og det gikk heller dårlig. Pluss at det i min omgangskrets ses på som ikke særlig akseptert å finne seg kjæreste på nettet. Vet jeg ikke burde bry meg, men det gjør jeg......

Fint å vite at det er flere i samme situasjon, da.... :roll: :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...