AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Er på dag 18 i syklusen (30-34 dagerssyklus), har en del slim/våtere utflod. Har man slim før eller etter EL? Forrige mnd fikk jeg slim på dag 17, da testet jeg å fikk positiv EL test på dag 22 & negativ dag 23. Men jeg har en del murringer nå og vondt i korsryggen, skal vi bare legge inn aksjer fra nå av? Anonymkode: a9dc8...846
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Jeg har slim og smerter opptil en uke før EL. Slimet gir seg når EL har vært Ideelt sett har man slim før og under EL for at sædcellene skal ha gode svømmeforhold. For å ha best sjanser for graviditet bør man ha sex annenhver dag i den fruktbare perioden. Anonymkode: 4e2db...d9e
Ginny Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 Denne syklusen kom første tegn på slim søndag kveld, første positive EL-test kom torsdag ettermiddag. Var vel lite slim mandag og tirsdag, men kom mer onsdag og torsdag. Har vanligvis 28-dagers syklus, og torsdag var CD14
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 31 minutter siden, Ginny skrev: Denne syklusen kom første tegn på slim søndag kveld, første positive EL-test kom torsdag ettermiddag. Var vel lite slim mandag og tirsdag, men kom mer onsdag og torsdag. Har vanligvis 28-dagers syklus, og torsdag var CD14 Men er man fruktbar når man har dette slimet? Slik at vi burde ha sex annenhver dag fra nå av? Ikke sikkert EL kommer til samme tid denne mnd for jeg tester ikke denne mnd. Men kjenner jo på kroppen at noe er i gjære og det er stort sett samme symptomer hver mnd 😄 og hva betyr CD? 😅 Anonymkode: a9dc8...846
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #5 Skrevet 6. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er man fruktbar når man har dette slimet? Slik at vi burde ha sex annenhver dag fra nå av? Ikke sikkert EL kommer til samme tid denne mnd for jeg tester ikke denne mnd. Men kjenner jo på kroppen at noe er i gjære og det er stort sett samme symptomer hver mnd 😄 og hva betyr CD? 😅 Anonymkode: a9dc8...846 Du er kun fruktbar når du har el. Dvs i ca 24 timer etter at egget løsner. Men særdcellene kan leve noen dager i deg i påvente av et egg å befrukte. Derfor kalles perioden 5 dager før og 1 dag etter el for fruktbar periode. CD betyr syklusdag Les deg litt opp på syklus.info Anonymkode: 4e2db...d9e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #6 Skrevet 6. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er kun fruktbar når du har el. Dvs i ca 24 timer etter at egget løsner. Men særdcellene kan leve noen dager i deg i påvente av et egg å befrukte. Derfor kalles perioden 5 dager før og 1 dag etter el for fruktbar periode. CD betyr syklusdag Les deg litt opp på syklus.info Anonymkode: 4e2db...d9e Takk for svar. skal sjekke ut siden. Er 10 år siden sist gang jeg var gravid såååå har glemt masse og dette blir som å starte på nytt igjen. Googla heller ikke så masse som jeg gjør nå heller 😂 Er 30 år nå men etter 2 MA (en i fjor og en i år) så startet jeg googlingen å det skulle jeg ALDRI gjort, hehe. Mye forskjellige svar og tråder om ALT. Anonymkode: a9dc8...846
frk.Sanna Skrevet 6. november 2018 #7 Skrevet 6. november 2018 Jeg har aldri sett noe til dette slimet, men jeg har våtere utflod som legger seg utenpå papiret noen dager før eggløsning. Lykke til😃
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #8 Skrevet 6. november 2018 28 minutter siden, frk.Sanna skrev: Jeg har aldri sett noe til dette slimet, men jeg har våtere utflod som legger seg utenpå papiret noen dager før eggløsning. Lykke til😃 Det blir kanskje mer riktig å kalle det utflod for det er ikke helt slim men det trekker ikke inn i papiret da 😄 Tusen takk ❤️ Anonymkode: a9dc8...846
frk.Sanna Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir kanskje mer riktig å kalle det utflod for det er ikke helt slim men det trekker ikke inn i papiret da 😄 Tusen takk ❤️ Anonymkode: a9dc8...846 Tenkte siden en del kan strekke det mellom to fingre😜😅 (det slimet har ikke jeg sett)☺️
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #10 Skrevet 6. november 2018 8 minutter siden, frk.Sanna skrev: Tenkte siden en del kan strekke det mellom to fingre😜😅 (det slimet har ikke jeg sett)☺️ Kan ikke strekke det jeg heller men det virker mer slimaktig enn våt utflod for det trekker ikke inn i papiret. Også har jeg vondt i korsryggen og murringer, varm i kroppen, hodepine og rare drømmer 😂 Hormoner i kroppen er det ingenting å si på 🙈 Anonymkode: a9dc8...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå