AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Jeg tenker å ha kjøleskapsmagneter med egne bilder, men problemet er at kjøleskapet er av tre så det går ikke an å feste vanlige magneter på det. Fins det noen måter å gjøre dette på? Hadde blitt supertakknemmelig for tips! Anonymkode: e4df1...16e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Finnes jo sånn... tyggisaktig grønt kitt som vi hadde på skolen, hva heter det, skolelim eller noe, det kleber samtidig som det ikke setter merker. Det har jeg brukt mye, men husker ikke hva det heter. Anonymkode: 767ce...d89
Chablis Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes jo sånn... tyggisaktig grønt kitt som vi hadde på skolen, hva heter det, skolelim eller noe, det kleber samtidig som det ikke setter merker. Det har jeg brukt mye, men husker ikke hva det heter. Anonymkode: 767ce...d89 Lærertyggis kaller vi det. Heter vel tacky eller noe men om du spør etter lærertyggis på bokhandelen så vet de godt hva du skal ha. Desverre tror jeg det kan sette merker på ubehandlet tre over tid.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes jo sånn... tyggisaktig grønt kitt som vi hadde på skolen, hva heter det, skolelim eller noe, det kleber samtidig som det ikke setter merker. Det har jeg brukt mye, men husker ikke hva det heter. Anonymkode: 767ce...d89 Ja, sånne får man kjøpt i bokhandlere Anonymkode: 956b5...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #5 Skrevet 6. november 2018 Ah, tenkte ikke på det engang! Vet hva dere mener det blir jo ganske store magneter, så spørs om de ikke blir for tunge, men kan prøve Anonymkode: e4df1...16e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #6 Skrevet 6. november 2018 Kjøp en magnet tavle på IKEA. Anonymkode: e4fed...dad
Pikeliten Skrevet 6. november 2018 #7 Skrevet 6. november 2018 Du kan male med magnetisk maling? https://www.ifi.no/mal-en-magnetisk-tavle Men hvis det bare er for å henge opp bilder på kjøkkenet, så hadde jeg hengt opp en ramme, tapet de fast, brukt tack it eller fått til en annen løsning med bare bildene.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #8 Skrevet 6. november 2018 Få de printer på noe annet enn magnet? Anonymkode: b1236...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker å ha kjøleskapsmagneter med egne bilder, men problemet er at kjøleskapet er av tre så det går ikke an å feste vanlige magneter på det. Fins det noen måter å gjøre dette på? Hadde blitt supertakknemmelig for tips! Anonymkode: e4df1...16e Få skrevet ut bildene på slike selvklebende plakater. De finnes i flere formater. Mulig en slik plakat kan lages med mage små bilder, og at man deretter klipper plakaten i deler. Spør på Japan Photo om det går an Og la være å bruke magneter https://www.japanphoto.no/plakater-og-fotolerreter/selvklebende-plakat.html Anonymkode: 3513c...f41 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #10 Skrevet 6. november 2018 Få skrevet ut bildene på slike selvklebende plakater. De finnes i flere formater. Mulig en slik plakat kan lages med mange små bilder, og at man deretter klipper plakaten i deler. Spør på Japan Photo om det går an Og la være å bruke magneter https://www.japanphoto.no/plakater-og-fotolerreter/selvklebende-plakat.html Anonymkode: 3513c...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå