Gå til innhold

Acne og 7 for all mankind jeans i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Tigresa
Skrevet

Noen som vet om butikker med disse jeansmerkene? Eller andre butikker med trendy jeans? Bra butikker som ikke ligger i Bogstadveien trenger jeg også tips om..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett 7 for all mankind på en Matchbutikk en gang.

:)

Skrevet

Du mener vel Acme jeans? Ingen designer vil vell kalle jeansene sine for "kvise"...

Gjest Gjesta
Skrevet
Du mener vel Acme jeans? Ingen designer vil vell kalle jeansene sine for "kvise"...

Nåja, vær ikke så sikker på det :wink:

Sjekk her

Siden er visst ikke så veldig aktiv, men joda, jeansene heter Acne, og er veldig pop for øyeblikket. Selv hadde jeg noen for fem år siden, og de endte i søpla.

Skrevet

Hehe, jeg ligger visst litt etter for tiden....

Skrevet

Koma og Paragon har Acne og 7 jeans, og Kemt har også Acne. Company's har også 7.

Disse butikkene ligger i Bogstadveien/Hegdehaugsveien/Parkveien... :oops:

Skrevet

Karla på Paleet har 7 jeans, Ambiente og Ferner Jacobsen har også mener jeg.

Gjest Tigresa
Skrevet

Takk for tips:) Hvor ligger Ferner Jacobsen igjen? Vet jeg har vært der en gang..

Skrevet

Denim Gallery på Oslo City har Seven og mange andre jeans. Bra utvalg finnes også hos Urban på Byporten.

Skrevet

Hvis du står med ryggen mot slottet og ansiktet mot stortinget så ligger ferner jacobsen på høyre side - altså til høyre for nationaltheateret. Tror adressen er stortingsgaten 14(?).

Gjest Tigresa
Skrevet

Men er dette den samme butikken som folk omtaler som

Benedicte Ferner sin butikk? Trodde den låg på Frogner..

Skrevet

Nei da, det er ikke den samme.

B. Ferner ligger i Skovveien på Frogner.

Ferner J. i Stortingsgata.

B.F. har en litt sprekere profil på klær og sko, mens jeg synes F.j. har penere, klassiske ting.

Gjest siri t
Skrevet

Synes Pepe Jeans er kule:) og et par jeg har fra HM er supersexy. Husker ikke modellen, men de er stretch og likner litt på Fornarina's. Smack! så fikk jeg plutselig også sprettrumpe! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...