AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Jeg og kjæresten har vært sammen i mange år og har det bra sammen men det blir lite sex for tiden. Hun er jo som damer flest og vil jeg skal ta iniativ, men jeg får meg ikke til å spørre rett frem. Har prøvd meg med og stryke å kysse osv for og hinte frem at jeg vil ha sex, men det funker dårlig. Hvordan gjør din mann det? Eller hvordan gjør du som mann det? Spør bare rett frem? Klår? Hinter? Hun sier hun hadde likt om jeg bare sparket opp soveromsdøra og sagt «nå skal jeg knulle deg!» men jeg får meg ikke til å gjøre sånne ting. Syns det blir så flaut og føler meg som en idiot. Prøvd meg på å sende sånne SMS også men følte meg så flau i timesvis at det ble det slutt på fort. Jeg er ganske sjenert og forsiktig av meg Derfor begynte jeg og tenke på hvordan gjør andre det egentlig? Anonymkode: f2ac9...1ef
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Kjæresten min som jeg har vært sammen med i to år sier det ofte bare rett ut. «Skal vi ha sex?» eller «skal vi pule?», spesielt hvis vi har sex utenom leggetid. Egentlig veldig greit, for da vet jeg hva han vil og kan avvise/bekrefte med en gang. Ellers hinter han ved å kysse og ta på meg hvis vi allerede er i senga. Det samme gjør jeg hvis det er jeg som tar initiativ. Anonymkode: 11451...de7 2
cmd Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun sier hun hadde likt om jeg bare sparket opp soveromsdøra og sagt «nå skal jeg knulle deg!» men jeg får meg ikke til å gjøre sånne ting. Syns det blir så flaut og føler meg som en idiot. Prøvd meg på å sende sånne SMS også men følte meg så flau i timesvis at det ble det slutt på fort. Jeg er ganske sjenert og forsiktig av meg Virker som hun liker å være "en slave", du skal bestemme. Ta henne når du har lyst. Du kan være åpen med henne, ingenting å være flau, sjenert. hun er jo kjæresten din. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Sex kommer 9 av 10 ganger naturlig for oss, ved at et blikk, et kyss eller en berøring leder til det neste og plutselig er vi i gang. Slik at det er umulig å si hvem som egentlig tok initiativ - det bare skjer. De gangene jeg tar initiativ, kan jeg gjøre det omtrent sånn som dama di sier at hun hadde likt, med endel variasjon selvfølgelig. Poenget er at hun som veldig mange kvinner tenner på å se at mannen er så kåt på henne at han "bare må". Det å spørre direkte - "Skal vi ha sex?" - passer ikke helt inn i det tenningsmønsteret, i hvert fall ikke for henne. Hun kan derimot insje med å spørre direkte, ingen av oss har problemer med det. Rart det der. Anonymkode: 3156a...a09 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #5 Skrevet 6. november 2018 Jeg merker fort når kjæresten min vil ha sex, han er av den mer dominante typen og går for det han vil ha og er bestemt. Han kan også si rett ut at han vil ha sex, at han vil k***** meg. Som oftest når vi begynner å kysse, leder det til noe mer, det bare går av seg selv haha. :) Anonymkode: 9e462...dc1 1
Noska72 Skrevet 6. november 2018 #6 Skrevet 6. november 2018 Vær mere direkte, men samtidig litt tilbakeholdene..få henne i godt humør, ta og stryk litt på henne før du setter inn støtet..damer må noen gang varmes litt opp:-) Men ho høres også ut som hun kan være spontan, så prøv å bare kom på henne bakfra, bøy ho over bordet og ta ho hardt, det liker de fleste damer. Er det uvant så vil det virke litt kleint første gangen, men tro meg det kan løfte sexlivet til nye høyder:-) Lykke til.
Katten.2.0 Skrevet 6. november 2018 #7 Skrevet 6. november 2018 (endret) Jeg pleier å dra henne med på soverommet og rive av klærne. Evt kan jeg bare slenge henne over kjøkkenbordet, dra ned buksa, spanke henne til hun er våt nok før jeg trenger meg inn. Alternativt kysser vi og tar på hverandre til vi begge blir mer og mer grådig. Edit: Kan ikke huske sist jeg har spurt om sex. Da er det mer i form av om vi skal gjøre noe spesifikt. 'Lyst til å bli med på soverommet og teste ut det nye leketøyet?' Endret 6. november 2018 av Katten.2.0 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #8 Skrevet 6. november 2018 Det som er sikkert er at å oppføre seg som en bedende hund med forsiktig stryking eller bedende øyne, eller lett hinting på en underdanig måte, blir veldig antennende. Hun vil oppleve at du virkelig begjærer henne, og bare må ha henne! Det må du få til å kommunisere, uansett hvor sjenert du er! Anonymkode: dd240...348 5
frekvens Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 På kveldstid når hun ligger i armkroken min så går det som regel av seg selv med kyss, kos, tafsing osv. På dagtid når vi har et ledig øyeblikk så kan jeg komme bakfra, kysse henne i nakken, stryke henne mellom beina så er vi i gang igjen. Over kjøkkenbordet, stuegulvet, opp mot veggen. Alt funker!- En annen variant er at hun kommer bort og kysser meg mens hun begynner å stryke meg på kuken. Da tar det henne to sekunder å vippe den ut og forsyne seg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #10 Skrevet 6. november 2018 Er vel bare å spør, sier han nei så dumper du han. Anonymkode: af7cf...91a
Trolltunge Skrevet 6. november 2018 #12 Skrevet 6. november 2018 Min mann spør aldri. Han viser at han vil ha sex. Samme omvendt. Å spørre hadde ikke fungert ovenfor meg. Jeg hadde funnet det avtennende. Min kropp er hans, og hans er min, så her er det bare å ta seg til rette! Skulle det av en eller annen grunn ikke passe er vi begge i stand til å si "Ikke i dag kjære!". Så mangel på nei er samtykke mellom oss. 1
LeneXCII Skrevet 6. november 2018 #13 Skrevet 6. november 2018 Menn spørre om sex? Nei, unødvendig, det vil de jo stort sett ha, er min erfaring. Men fra spøk til alvor, det virker som du ganske tydelig hinter om hva du vil så hvis hun ikke tar hintet, er det tydelig at hun ikke vil. 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #14 Skrevet 6. november 2018 Kyss og klå Anonymkode: 01337...8be
Sphere Skrevet 6. november 2018 #15 Skrevet 6. november 2018 Kommer jo veldig an på dama. Det gjelder jo å lese signaler. I et forhold spør jeg ikke, men leser signaler, stort sett ved kyss. Dersom hun virkelig vil ha sex, så viser hun det. Viser hun det ikke, blir det med kyssing/klining. Null stress. 2
Tarta Skrevet 6. november 2018 #16 Skrevet 6. november 2018 Mannen kan for eksempel stoppe meg i det jeg gir han ett kyss "i forbifarta", da tar han bare godt tak i meg - holder meg der og begynner å løsne på klær helt ut av det blå.. Men vi har også tryggheten til at jeg kan si nei uten at det ødelegger noe eller blir kleint.. Jeg gjør det samme med han... Kan for eksempel gå i stua og kle av meg og rope på han at "kan du komme å hjelpe meg litt her!" da er han ikke vond å be.. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #17 Skrevet 6. november 2018 Her er det dessverre å begynne å grave oppi meg midt på natten etter jeg har sovnet. Sexen kan bli bra, men etterpå sover han som en Stein og jeg ligger lysvåken... Anonymkode: b7192...ae9
Gjest Nina1975 Skrevet 6. november 2018 #18 Skrevet 6. november 2018 Om du synest det er flaut med litt grovt snakk, så øv deg foran speilet:-) Helt til du ikke synest det er flaut lengre.Fantaser om hvordan du vil gjøre det. Hva har du lyst til selv da? Hva fantaserer du om? Rollespill, hadde det vært noe? At du var en annen, påenmåte? Du har fått mange gode tips. Irriterende med menn som bare går rundt og ser bedende på deg. Er helt sikker på at hun legger merke til hintinga di, men hun viser jo da at det ikke er sånn hun vil ha det.Dama har jo sagt til deg hvordan hun vil ha det.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #19 Skrevet 7. november 2018 Han kan si "jeg må ha deg" og bære meg inn på soverommet eller begynne å kysse meg idet jeg går forbi, og holde godt rundt meg. Eller si, når han alt er i senga og vi skal legge oss, "jeg er hard". Varierer altså 😛 Anonymkode: f2f6a...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå