Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest buserull
Skrevet

Hvor mye er det vanlig å bruke på mat? Single bruker selvfølgelig mindre, men setter du av et spes. beløp til mat, bruker du alltid mere enn du planla?

Jeg er en av de som heller kan kalles sløser, alltid mye som man egentlig ikke trenger og mat som blir kastet for at den ikke blir spist(dårlig dato).

Er nysingel, tror jeg selv tror at jeg handler for flere :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Vi er en familie på 5 ( 2 voksne og 3 barn på 8, 9 og 12 år). Hos oss går det vel ca 1400 - 1500,- uka til mat. Da har jeg ikke tatt med dopapir, lyspærer, vaskepulver ol.

Skrevet

Hvis jeg klarer å handle inn alt en gang i uka bruker vi ca 2500 kr i måneden. Vi er to voksne og en tenåring.

Gjest buserull
Skrevet
Hvis jeg klarer å handle inn alt en gang i uka bruker vi ca 2500 kr i måneden. Vi er to voksne og en tenåring.

Nå ble jeg imponert :klappe:

Skrevet

Ble ganske :o selv da jeg oppdaget hvor mye vi kan spare på å planlegge handlingen, ja!

Gjest Madeline
Skrevet

Ble ganske :o selv da jeg oppdaget hvor mye vi kan spare på å planlegge handlingen, ja!

Jeg handler inn stort en gang i uka, men jeg har ingen mulighet til å bruke så lite som deg. Du er flink.

Skrevet

Vi er to voksne og bruker ca 5000 i mnd. Vi gjør ukeshandel en dag i uken. Vi liker god mat og synes ikke det å bruke penger på mat er sløsing.

Gjest Mayamor
Skrevet

Vi er to voksne og to barn i hverdagen.

Er dagmamma til to som spiser her.

Samboers tre barn er her i helger, helligdager og ferier.

Vi bruker et sted mellom 5 - 10 000,- i mnd alt etter som.

Mayamor

Skrevet

Vi er to voksne og en liten gutt (han spiser oss ikke akkurat ut av huset ennå - 9mnd :ler: )

Vi bruker et sted mellom 1800 og 2200,- på mat i mnd.

Gjest Anonymous
Skrevet

??? 833 pr.person i mnd? med en tenåring i huset. Ups. dette må du lære meg. Hva spiser dere til middag?

Hva kjøper du av pålegg, frukt osv.Det er jo under 30 kr dag, så ikke forstår jeg hvor du handler da.Du har faktisk ikke 100 kr. dagen du skal dekke alt for tre personer. Gi meg oppskriften.må være slitsomt å handle for deg.

vi er to voksne personer og bruker 5000 i mnd til husholdning. Det er iberegnet toalettsaker,doruller,tørkeruller,vaskemidlerr, lyspærer

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er en familie på to voksne og tre barn. Vi prøver å handle bare en gang i uken. Da handler vi for mellom 1200,- og 1800,-. Da er vaskemidler, såpe og lyspærer også innkjøpt.

Det blir dyrest når vi er tomme for barberblad, vaskmidler og sånt.

Vi bosser sjelden mat, alt blir spist før det er ødelagt.

En del hudpleieprodukter blir handlet hos frisør eller på parfymeri.

Skrevet

Vi handler 1 gang pr uke. Da handler vi alt vi skal ha,må kanskje innom butikken igjen for å ha brød,melk og brus. Vi har et budsjett på 3000 pr mnd og da er det innkludert toalett ting,vaske pulver og drikke varer, vi er to voksne. Prøver å handle der det er billigst og det er rema 1000. Noen ganger handler vi fersk varer i andre butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...