T-Rex Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Jeg tviler på at de vil svare deg, men venter i spenning! 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Genetisk anlegg for antisosialitet + grusomheter fra barndom. Anonymkode: d1aec...dcd 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Kort svar: ingen vet sikkert. Her er en artikkel fra the Guardian hvor flere teorier omtales: https://www.google.no/amp/s/amp.theguardian.com/us-news/2018/aug/10/what-makes-a-serial-killer Anonymkode: 12e3a...ccf
Djungelvrål Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Man må være hvit, mann og i 20-40 årene. I tillegg ha hatt store problemer i oppveksten både hjemme ,skole og sosialt. I tillegg finner man avvik i hjernen på slike menn og de er ofte psykopater. Dette er en typisk kjent profil på en massemorder.
kjøttkaker Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Man må være hvit, mann og i 20-40 årene. I tillegg ha hatt store problemer i oppveksten både hjemme ,skole og sosialt. I tillegg finner man avvik i hjernen på slike menn og de er ofte psykopater. Dette er en typisk kjent profil på en massemorder. Interessant. Hvorfor hvit?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #7 Skrevet 5. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Genetisk anlegg for antisosialitet + grusomheter fra barndom. Anonymkode: d1aec...dcd Mange har hatt traumatisk barndom, men samtidig hadde BTK, Jeffrey Dahmer og Ted Bundy etter eget sigende ikke spesielle traumer fra barndommen. Anonymkode: 12e3a...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 6 minutter siden, Peonjenta skrev: Man må være hvit, mann og i 20-40 årene. I tillegg ha hatt store problemer i oppveksten både hjemme ,skole og sosialt. I tillegg finner man avvik i hjernen på slike menn og de er ofte psykopater. Dette er en typisk kjent profil på en massemorder. En massemorder er noe annet enn en seriemorder Anonymkode: 12e3a...ccf 5
Djungelvrål Skrevet 5. november 2018 #9 Skrevet 5. november 2018 3 minutter siden, kjøttkaker skrev: Interessant. Hvorfor hvit? Det vet man lite om. Man hører sjelden om mørkhudede massemordere foruten islamske terrorister men de faller nok innunder en annen kategori. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #10 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, Peonjenta skrev: Det vet man lite om. Man hører sjelden om mørkhudede massemordere foruten islamske terrorister men de faller nok innunder en annen kategori. Det er en myte. De fleste mye omtalte seriemordere er hvite. https://www.google.no/amp/s/www.psychologytoday.com/us/blog/wicked-deeds/201412/serial-killer-myth-6-they-are-all-white%3famp Anonymkode: 12e3a...ccf 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #11 Skrevet 5. november 2018 Det er vel neppe noen som har svaret på dette spm, seriemordere er som alle andre mennesker - ulike. Men det som vanligvis kjennetegner en seriemorder er at han er mellom 20 og 35 år er i fast jobb og er ikke tidligere straffedømt, en annen ting som skiller seriemordere ut fra f.eks massemordere er at seriemordere vanligvis har høy intelligens. Og i de fleste tilfeller hvor politiet/krimetterforskere har gjort en gjerningsmannsprofil av seriemordere, så viser det seg at gjerningsmannsprofilen stemmer ikke i det hele tatt med de siktedes personlighet, livssituasjon, psykisk helse og levemåte. Anonymkode: 44770...3d0 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #12 Skrevet 5. november 2018 34 minutter siden, Peonjenta skrev: Man må være hvit, mann og i 20-40 årene. I tillegg ha hatt store problemer i oppveksten både hjemme ,skole og sosialt. I tillegg finner man avvik i hjernen på slike menn og de er ofte psykopater. Dette er en typisk kjent profil på en massemorder. Du har mye og lære når det gjelder krimetterforskning og psykologi. Også er massemordere https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_murder og seriemordere https://en.wikipedia.org/wiki/Serial_killer to helt forskjellige saker. Anonymkode: 44770...3d0 3
Djungelvrål Skrevet 5. november 2018 #13 Skrevet 5. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har mye og lære når det gjelder krimetterforskning og psykologi. Også er massemordere https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_murder og seriemordere https://en.wikipedia.org/wiki/Serial_killer to helt forskjellige saker. Anonymkode: 44770...3d0 Skrev feil, mente seriemorder.
T-Rex Skrevet 6. november 2018 #14 Skrevet 6. november 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: 😨 Anonymkode: 6edbe...5f1 Du fikk svar, men ikke på det du spurte om. Ganske typisk.
hocane Skrevet 6. november 2018 #15 Skrevet 6. november 2018 Tror ikke det er mulig å være født ond. Alle babyer starter ut uskyldige. Det som skjer under oppveksten er hovedfaktoren, og noe som går igjen og igjen blant seriemordere er en vanskelig oppvekst, ofte preget av mishandling som barn.
absinthia Skrevet 6. november 2018 #16 Skrevet 6. november 2018 Jeg leste en bok for noen år siden, som handlet om seriemordere. Bortsett fra de som hadde en forferdelig oppvekst og de man ikke finner noen spesiell forklaring på, så slo det meg at svært mange begynte sin karriere etter en hodeskade. Flere mulige forklaringer, altså. 1
Djungelvrål Skrevet 7. november 2018 #17 Skrevet 7. november 2018 18 timer siden, absinthia skrev: Jeg leste en bok for noen år siden, som handlet om seriemordere. Bortsett fra de som hadde en forferdelig oppvekst og de man ikke finner noen spesiell forklaring på, så slo det meg at svært mange begynte sin karriere etter en hodeskade. Flere mulige forklaringer, altså. Flere hadde også uoppdaget og ubehandlet ADHD mener jeg at jeg leste en gang.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #18 Skrevet 7. november 2018 De har ikke tatt imot Jesus. Anonymkode: feb51...d60
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #19 Skrevet 7. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har ikke tatt imot Jesus. Anonymkode: feb51...d60 Det har ikke jeg heller, og jeg er ikke seriemorder. Anonymkode: d1aec...dcd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #20 Skrevet 7. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har ikke tatt imot Jesus. Anonymkode: feb51...d60 Nå er det nok om Jesus-snakket ditt!! Du får finne deg ett annet forum!! Anonymkode: 6190d...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå