Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #1 Skrevet 25. mars 2005 Jeg er en jente i begynnelsen av 20-årene som er sammen med en gutt på samme alder som meg. I begynnelsen(første ukene) møtte vi hverandre hver eneste dag. Han var så oppslukt i meg. Nå etter ca. 3 måneder er alt snudd opp ned. Vi er fortsatt "sammen" men han tar aldri kontakt med meg. Når jeg ringer han så hører jeg kjærlige og søte ord. Han sier han elsker meg og savner meg, vil møte meg osv. Men han tar jo aldri kontakt? Jeg sender han ofte SMS-meldinger og mail men får aldri noe svar tilbake. Får inntrykk av at han er en gjerrigknark som ikke gidder å bruke sine penger på meg. Men for det, så kan man jo sende en mail engang i blandt? Han sier at jeg blåser opp små saker når jeg klager på at han ikke sender meg sms. Er jeg en egoist som ikke vil vise noe forståelse? Jeg begynner å føle meg veldig dårlig, irritert og blir veldig forrvirret. Er det normalt at folk plutselig blir borte? Eller oppfører seg så useriøse i et forhold? Han kommer nok til å ta kontakt etter noen dager, men da vil han møte meg for å kline eller ha sex. Jeg tror ikke han tar ansvar for sine handlinger. Han kan lett si at vi er "sammen" men viser tydeligvis ingen omsorg. Jeg har bare lyst og forsvinne fra hans liv, men det er ikke så lett. Jeg er jo glad i han og savner han. Vil at det skal være gjensidig. Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #2 Skrevet 25. mars 2005 om han viser ut i fra sine handlinger at du ikke er en prioritet så synes jeg du skal tro han. Kort og brutalt. Du merker det jo tydeligvis selv også. Hva han sier på tlf, såkaldt sweet talk, kan jo enhver useriøs mann prestere å si, for å holde damen "varm". Ikke kast bort tiden på å vente. Forlang en avklaring, og om han ikke bedrer seg så dump han. Skal man være i et forhold så bør man få noe ut av det.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #3 Skrevet 25. mars 2005 Ikke for å være stygg med deg, men han er vel ikke så intresert i deg! Skjønner jo at du er glad i han, men det du trenger er mer enn hva han kan eller vil gi deg. Om noen kan være så useriøse i forhold? Helt klart!! Han bryr seg nok på et plan, men poenget mitt er at du må selv finne ut om du vil ha kjærlighet som kommer naturlig eller om du skal ta til takke med det lille du får. Få frem stolthet din igjen og ikke la deg utnytte :fy: Jeg har selv vært i dine sko og jeg lot meg tråkke på, gikk mot alle mine prinsipper. Var en "kjek å ha" kjæreste når behovene trykket på og jeg tok til takke med det. Tenkte at ting forandrer seg nok, han har nok litt vanskelig for å vise at han bryr seg osv.. Jeg mener heller ikke at du skal "kvele" han med meldinger eller mail. La gutten få frihet også! Ingenting godt kommer fra å overdrive. Tenk heller over hva du trenger, få frem selvtilliten din og konsentrer deg om deg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #4 Skrevet 25. mars 2005 Gjør deg kostbar og utilgjengelig, så kommer han vel løpende.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #5 Skrevet 25. mars 2005 Gjør deg kostbar og utilgjengelig, så kommer han vel løpende. jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå