Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener gyn med det? Har jeg pcos eller har jeg ikke? 

Gyn sa det idag og sa jeg måtte se det an i 6 mnd til før vi kom tilbake for videre testing. Da vil vi ha vært prøvere i 2 år uten spirer. Mister nesten motet...

Anonymkode: 8454b...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror gyn mener at du har noen symptomer til det, men ikke nok til å diagnosere det. Det er relativt lett å diagnosere, men når du ikke har den/de viktigste så blir det litt for usikkert, for det kan jo være så mye. Uans, lykke til! Krysser fingre på at du ikke har det :) Selv om 6 mnd er lenge å se ann..... 

Anonymkode: 3a1bc...1ea

Skrevet
På 5.11.2018 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Hva mener gyn med det? Har jeg pcos eller har jeg ikke? 

Gyn sa det idag og sa jeg måtte se det an i 6 mnd til før vi kom tilbake for videre testing. Da vil vi ha vært prøvere i 2 år uten spirer. Mister nesten motet...

Anonymkode: 8454b...2dc

Hvis dere har prøvd i to år syns jeg det var lenge å vente 6 mnd til! Jeg ville gått til en annen gynekolog dersom dere ønsker barn nå :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Så rart at gynekologen din vil at du skal se an. Hva var grunnen til det? 

Jeg fikk nylig beskjed fra gynekologen min at jeg muligens også har PCOS. Jeg har tatt innvendig ultralyd og blodprøver. Skal på ny time om en uke for å snakke om veien videre. Jeg trodde det var lett å se om det var det eller ikke, men tydeligvis ikke.. 

Anonymkode: 71176...148

Skrevet

Hva er symptomene på PCOS?

Anonymkode: 0951f...545

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...