solapia Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Noen som går/har gått lektorutdanning ved UiB som vil fortelle litt om studiet, miljøet og generelt mitt om byen/universitetet? Tenker hovedsaklig på retning engelsk med religion som fag 2, men vil gjerne høre fra dere som har hatt andre fagkombinasjoner.
minikrølla Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Har ikke studert lektor, men holder på med arkeologistudiet nå, så det vil foregå på samme fakultet (avdeling) som du eventuellt kommer til å gå på dersom du velger humanistiske fag, altså fag som innebærer mennesker, ulike tankesyn osv (fag som historie, religion og arkeologi, mm.) Er en veldig fin by å studere i enten man kommer derfra eller ikke! Det er en del ulike bygg å forholde seg til, men dette er bare en vanesak. Jeg syntes det er et veldig bra studentmiljø og det er absolutt mennesker fra hele Norge, noe som er gøy om man vil treffe nye folk. I min "klasse" er vi 40 stk hvor i underkant av 10 stk kommer fra bergensområdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå