Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #1 Skrevet 25. mars 2005 Jeg er sammen med en gutt å det er kjempe fint. Men når vi ikke er sammen tenker jeg noen ganger på penisen hans.Kan liksom ikke få den ut av hodet.. Jeg har litt dårlig samvitighet når jeg gør det. Jeg er kanskje litt anderledes en andre jenter...Har ikke vært sammen med mer en en gutt før å da tenkte jeg ikke på den.. j 23
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #2 Skrevet 25. mars 2005 Tror ikke det er så uvanlig. Jeg er gift og drømmer om peniser hver natt. Dagdrømmer en del om peniser også. Menn med store pikker som jeg ikke klarer å se ansiktet på :-) Mannfolk drømmer vel om kvinnelige kroppsdeler?
Gjest Bellatrix Skrevet 25. mars 2005 #3 Skrevet 25. mars 2005 Jeg ser ikke noe galt i å tenke på penisen til kjæresten.
Gjest Chrizzy Skrevet 25. mars 2005 #4 Skrevet 25. mars 2005 Vise jo bare at du setter pris på den, han vil nok bli veldi glad for å høre det!
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2005 #5 Skrevet 25. mars 2005 Jeg både tenker og tar og spiser pikken til min kjære, helt normalt det :o
Gjest Dazed Skrevet 25. mars 2005 #6 Skrevet 25. mars 2005 Hoho. det er ikke noe galt med deg. Jeg tenker på penisen til kjæresten min hver dag, hele tiden.
Annie Skrevet 25. mars 2005 #7 Skrevet 25. mars 2005 Jeg har litt dårlig samvitighet når jeg gør det. Hvorfor har dårlig samvittighet for det?
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #8 Skrevet 26. mars 2005 Det er ikke noe galt med deg iallefall! Skulle ønske dama mi fantaserte slik om meg, jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #9 Skrevet 31. mars 2005 Tror ikke det er så uvanlig. Jeg er gift og drømmer om peniser hver natt. Dagdrømmer en del om peniser også. Menn med store pikker som jeg ikke klarer å se ansiktet på :-) Mannfolk drømmer vel om kvinnelige kroppsdeler? Hver natt....Tenk det.
Tekumseeh Skrevet 2. april 2005 #10 Skrevet 2. april 2005 Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Han hadde sikkert blitt glad om han visste det. Hærlig å høre at noen tenker på mannen sin sånn, synes nå jeg. Jeg tenker ofte på kroppen til dama mi jeg også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå