AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Skal snart på julebord med ny jobb. Dette er en jobb hvor kleskoden er jeans uten hull/slitasje, enkle skjorter og blazer til vanlig. Kan jeg bruke denne eller blir det "too much"? Jeg har kroppen til det (dersom det skulle være et spørsmål). Syns selv at den er sykt fin og elegant, men føler kanskje at den blir litt voldsom? Tenker helt enkelt tilbehør. Noen fine øredobber, enkel veske og f.eks pumps i nude. 710674-0446_01.webpAnonymkode: 7bb17...6c8
Missfitness Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Kan ikke åpne vedlegg.. (bruk heller funksjonen for å legge ved bildet i meldingen) 2
Snabeltann Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 (endret) Den var veldig fin, men ville dratt stroppene litt opp. Var litt slutty med så langt ned. Kanskje et sjal til å ha på når du spiser? Så gjestene klarer å konsentrere seg Endret 5. november 2018 av Snabeltann
Cuntzilla Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Fin kjole:) Jeg ville brukt den hvis jeg var en liten B-cup eller A. Er selv en helt middels C-cup og hadde nok blitt altfor sexbombe i den der. At den er rød og sitter tett på kroppen er mer enn sexy nok i seg selv på en noenlunde elegant måte, tyter det med bryst ut så vil det se ut som du prøver veldig hardt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 Hva slags julebord er det, er det med middag og hvordan er lokalet? Jeg synes den var litt på kanten men ikke helt over, nå poserte jo den modellen litt ekstra "sexy". Ville hatt noe over skuldrene til middagen for å selv føle meg bekvem Ellers fin kjole men ganske pyntet så om det er type buffet på kontoret ville jeg funnet noe som var litt mindre pyntet. Anonymkode: 13419...e55
Måbarefåsiat... Skrevet 5. november 2018 #6 Skrevet 5. november 2018 Jeg ville aldri brukt den på ny jobb. Synes den var lekker, i og for seg, men litt for vampete.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #8 Skrevet 5. november 2018 Hvilken kjole? Anonymkode: 7126e...4f4
Djungelvrål Skrevet 5. november 2018 #9 Skrevet 5. november 2018 Nydelig. Samme type jeg ville valgt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #10 Skrevet 5. november 2018 Litt pretty woman-kjole, kanskje på grunn av poseringen til modellen ja. Hvis du er veldig tynn og har små pupper så blir det sikkert bra. Hvis du er formfull kan det bli too much. Anonymkode: 3d101...5e0
Djungelvrål Skrevet 5. november 2018 #11 Skrevet 5. november 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt pretty woman-kjole, kanskje på grunn av poseringen til modellen ja. Hvis du er veldig tynn og har små pupper så blir det sikkert bra. Hvis du er formfull kan det bli too much. Anonymkode: 3d101...5e0 Hvorfor er det "too much" hvis hun er formfull??
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #12 Skrevet 5. november 2018 8 minutter siden, Peonjenta skrev: Hvorfor er det "too much" hvis hun er formfull?? Fordi sånne kjoler fremhever brystpartiet, så hvis man allerede har et formfullt utgangspunkt blir det veldig mye pupper. Jeg har d-cup, så det er min erfaring. Anonymkode: 3d101...5e0
Djungelvrål Skrevet 5. november 2018 #13 Skrevet 5. november 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi sånne kjoler fremhever brystpartiet, så hvis man allerede har et formfullt utgangspunkt blir det veldig mye pupper. Jeg har d-cup, så det er min erfaring. Anonymkode: 3d101...5e0 Jeg syns ikke folk trenger å gjemme puppene bare fordi de er store. De har like mye rett til å vise dem fram som de som har små. Endret 5. november 2018 av Peonjenta 1
beyonce_1 Skrevet 6. november 2018 #14 Skrevet 6. november 2018 Kjolen er kjempefin den! Selv ville jeg brukt en topp/jakke eller i det minste noe over skuldrene, har større bryst enn henne. Ville følt meg for på utstilling. Det er meg og jeg sier ikke at det nødvendigvis er det rette for deg, det hele kommer an på hvilket look du vil ha. Nude pumps eller det modellen har passer jo, men jeg hadde nok valgt sorte.
Nerine_ Skrevet 6. november 2018 #15 Skrevet 6. november 2018 Jeg ville hatt noe over, ellers så syns jeg det kan være på kanten.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #16 Skrevet 6. november 2018 Tusen takk for alle svar! Jeg er slank og har ikke så veldig stort frontparti, så det er ingen fare for at det blir for stor kløft. Ellers så er det et flott lokale med 5-retters, ikke tyåe bufet i kantina. Tenker også å ha et tynt sjal over slik at jeg ikke fryser eller blir for mye på utstilling. - ts Anonymkode: 7bb17...6c8
beyonce_1 Skrevet 6. november 2018 #17 Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle svar! Jeg er slank og har ikke så veldig stort frontparti, så det er ingen fare for at det blir for stor kløft. Ellers så er det et flott lokale med 5-retters, ikke tyåe bufet i kantina. Tenker også å ha et tynt sjal over slik at jeg ikke fryser eller blir for mye på utstilling. - ts Anonymkode: 7bb17...6c8 Det høres bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå