AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Vi er bare påvirket av miljøet vi vokser opp i, og det er noe trist med det. Synes jeg. Det irriterer meg jævlig, at jeg selv er påvirkelig for hva andre mener. Sier flertallet en ting, er flertallet uenig med meg, så blir jeg bare rasende innviendig og irritert. Når det gjelder meninger om ting, ikke praktiske løsninger. Men hvem har sagt at flertallet har rett? Er det slik? Selvfølgelig har de rett når det gelder en del ting de også, men hva om det bare er riktig for DEM? men hvis jeg er 1 av 1000 , så blir jeg jo veldig usikker dersom alle andre ikke vil det samme. Anonymkode: 3e443...ab1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Selvfølgelig har ikke flertallet alltid rett. Om du mener noe flertallet ikke gjør, så vær heller glad for at du klarer å tenke selvstendig. Ingen grunn til å bli forbannet. Kan skje du har litt høyere iq enn gjennomsnittet. Da kan ting føles litt frustrerende iblant. Anonymkode: 28e10...b82
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig har ikke flertallet alltid rett. Om du mener noe flertallet ikke gjør, så vær heller glad for at du klarer å tenke selvstendig. Ingen grunn til å bli forbannet. Kan skje du har litt høyere iq enn gjennomsnittet. Da kan ting føles litt frustrerende iblant. Anonymkode: 28e10...b82 min iq er innenfor normalområdet, stod det i testen. Har vært hos nevropsykolog. Men jeg blir frustrert når mennesker følger flokken. Dessuten er det ingen grunn til å tro at man har høyere iq, for da kommer bare alle og sier hvor normalt ting egentlig er og at "de fleste" er sånn. Ihvertfall hvis du skriver om deg selv på kg som om du har høyere iq. men nå tror ikke jeg nødvendigvis det. Anonymkode: 3e443...ab1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå