Gå til innhold

hvilken rase faller du for. ... Hvorfor ble tråden borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja?

Anonymkode: e655d...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vestlige. 

Anonymkode: 2ebf5...137

Skrevet

Menneskerasen. Dust. 

Skrevet

I hveet fall ikke neandertalere som deg.

Anonymkode: 5945a...dd1

• Liker 2
Skrevet

Er det virkelig et så forferdelig spørsmål ts har? 

Anonymkode: d6e2e...e0a

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig et så forferdelig spørsmål ts har? 

Anonymkode: d6e2e...e0a

Det var en tråd het som het "hvilken rase faller du for" og jeg ga et svar der, men det står jo bare at jeg ikke får se innholdet! 

Men jeg er redd rådene jeg får på kg bare tull, og at nivået på folk her er så lavt som jeg hadde trodd. Ser ikke ut til at noen har skjønt hva jeg egentlig spør om her.

Skrevet

Jeg vil tro at tråden ble slettet fordi du spør åpenlyst om RASE og ikke ett mer åpent spørsmål som: hvordan ser din drømmedame/drømmemann ut? Høy, lav - lys, mørk, - stor, liten ... 
... også det at flertallet av oss ikke finner vår bedre halvdel ut fra rase-tilhørighet... men at man faller mennesket bak utseende? 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, henniie skrev:

Jeg vil tro at tråden ble slettet fordi du spør åpenlyst om RASE og ikke ett mer åpent spørsmål som: hvordan ser din drømmedame/drømmemann ut? Høy, lav - lys, mørk, - stor, liten ... 
... også det at flertallet av oss ikke finner vår bedre halvdel ut fra rase-tilhørighet... men at man faller mennesket bak utseende? 🤷‍♀️

Så flertallet er blinde og ser ikke hvordan personen ser ut før de faller?? 

Alle ser først på utseende før de i det hele tatt gidder å vurdere resten. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, henniie skrev:

jeg laget ikke den tråden. jeg bare svarte, og det var ikke engang stygt.
jeg kan nevne at jeg har falt for noen fra et annet land, men da kommer jo alle generalisørene på nakken min med en gang. 
Dette kommer veldig an på hvordan man spør. Man kan lett manipulere frem de svarene en vil ha. Kritiser en rase og du blir rasisten. Si at du har fått deg date fra et annet land, og du er landssviker, naiv, dum og alt sammen. 
Men fint å se at det er flere her som mener man kan falle for et menneske og at det ikke bare er hudfargen. 

Skrevet

Du er omtrent den eneste som savner den. Tråden var jo helt hjernedød. 

Anonymkode: d22a5...cc6

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, FrodeF skrev:

Så flertallet er blinde og ser ikke hvordan personen ser ut før de faller?? 

Alle ser først på utseende før de i det hele tatt gidder å vurdere resten. 

Jeg sa aldri at man er blind, ei heller ikke at man ser på utseende. For det gjør man. Mener du at man generaliserer såpass @FrodeF, at man går etter enten asiater, afrikanske, sør-amerikanske eller europeere, og går aldri ut med andre? Mener du at alle har en viss type utseende man går etter. At dersom du går etter lang, tynn, blond dame, så holder du deg til dette? Hva skjer dersom man ikke ser ut som "malen" etter la oss si 10 år da?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg laget ikke den tråden. jeg bare svarte, og det var ikke engang stygt.
jeg kan nevne at jeg har falt for noen fra et annet land, men da kommer jo alle generalisørene på nakken min med en gang. 
Dette kommer veldig an på hvordan man spør. Man kan lett manipulere frem de svarene en vil ha. Kritiser en rase og du blir rasisten. Si at du har fått deg date fra et annet land, og du er landssviker, naiv, dum og alt sammen. 
Men fint å se at det er flere her som mener man kan falle for et menneske og at det ikke bare er hudfargen. 

Men jeg vedder på at du gikk ut med dette mennesket, nettopp fordi du fant noe interesant ved det. Og ikke fordi han eller hun var fra ett annet land? 

Jeg mener ikke noe vondt med det, jeg vil bare gjøre oppmerksom på at, utseende er noe man går etter - men ikke rase. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er omtrent den eneste som savner den. Tråden var jo helt hjernedød. 

Anonymkode: d22a5...cc6

Får jeg lov til å være omtrent den eneste som klarer noe "de fleste" ikke klarer og eller? eller lignende? eller får jeg bare være den eneste når det er negativt?

Skrevet
1 minutt siden, henniie skrev:

Jeg sa aldri at man er blind, ei heller ikke at man ser på utseende. For det gjør man. Mener du at man generaliserer såpass @FrodeF, at man går etter enten asiater, afrikanske, sør-amerikanske eller europeere, og går aldri ut med andre? Mener du at alle har en viss type utseende man går etter. At dersom du går etter lang, tynn, blond dame, så holder du deg til dette? Hva skjer dersom man ikke ser ut som "malen" etter la oss si 10 år da?

Men jeg vedder på at du gikk ut med dette mennesket, nettopp fordi du fant noe interesant ved det. Og ikke fordi han eller hun var fra ett annet land? 

Jeg mener ikke noe vondt med det, jeg vil bare gjøre oppmerksom på at, utseende er noe man går etter - men ikke rase. 

Jeg skulle IKKE faller for rasen. Jeg har bare villet ha skandinavisk eller amerikansk. Alt annet var utenkelig. men det skjedde nå. 
Men det var nok ikke utseendet, men noe med personen.

Skrevet

Har heldigvis aldri vært tiltrukket av andre raser. Det er vel ikke lov å ha sex med dem i Norge heller. Det er lov i Danmark tror jeg.

Holder meg til mennesker jeg. Og det finnes bare én menneskerase siden neandertalerne forsvant.

Anonymkode: 4235b...5e7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle IKKE faller for rasen. Jeg har bare villet ha skandinavisk eller amerikansk. Alt annet var utenkelig. men det skjedde nå. 
Men det var nok ikke utseendet, men noe med personen.

Med fare for å generalisere de stakkars Amerikanerne: finnes det mennesker en kan føre en samtale med der altså? 
(uten om venner og familie, selvsagt) Jeg har ett inntrykk av at de ikke lærer så vanvittig mye utenfor sin egen stats-grense... Altså.. Nå har jeg vært borti amerikanere som åpenlyst spør om hvorfor vi i Norge ikke feirer 4. Juli, "fordi dette var dagen da USA reddet verden" og "it is the WORLDS independence day". 
Men ut fra at jeg faktisk kjenner mennesker som kan føre en samtale fra USA og, så vil jeg tro at det finnes mennesker, både smarte og mindre smarte, over hele verden - og ikke bare i Skandinavia og USA. Men kan godt vær jeg tar feil. Se bare hva man finner på internett ... 

Skrevet

Har en greie for afrikanske og afro-afrikanske menn. De har noe røft og samtidig ofte veldig sofistikert over seg. Shemar Moore er jo et prakteksemplar (i min bok).. Mmm. Har likevel aldri vært med andre enn etnisk norske menn, men skulle jeg blitt singel igjen noen gang.. Ville jeg gjerne prøvd dette terrenget litt. Hehe.

Skrevet

Jeg faller kun for afrikanske og afro- amerikanske menn. Jeg har aldri blitt betatt eller tiltrukket av en hvit man noen sinne. Har heller aldri sett en hvit penis på ekte. 

Anonymkode: d885c...a18

Skrevet

Jeg tenker at den eneste grunnen til å bli sur for denne tråden, er at man selv mener noen raser har høyere verdi enn andre. Jeg setter stor pris på alle raser, men man er jo ikke rasist bare fordi man faller lettere for en rase enn en annen. 

Jeg tenker det mest naturlige er å finne seg en partner av egen rase, uansett hvilken rase man har. Men så finnes det mange som nesten konsekvent faller for en annen rase, og mange som i en gitt situasjon kan falle for ulike raser. Det finnes også mange som kaller seg internasjonale, og er en vakker mix av ulike raser. De er ofte mer åpne i forhold til hvem de kan falle for. 

Man tenker også gjerne ulikt om det gjelder kun sex, kjæresteri eller ekteskap. Det er nok flere som leter etter noen av samme rase og/eller kultur når de ser etter ektefelle, enn når de ikke bevisst gjør det. Men jeg tror i bunn og grunn hvem som helst kan falle for hvem som helst 😊

Anonymkode: c8d4c...9fd

Skrevet

Neanderthalere :mynona:

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Har heldigvis aldri vært tiltrukket av andre raser. Det er vel ikke lov å ha sex med dem i Norge heller. Det er lov i Danmark tror jeg.

Holder meg til mennesker jeg. Og det finnes bare én menneskerase siden neandertalerne forsvant.

Anonymkode: 4235b...5e7

Ah ja, du er vel en av de som tror at det bare finnes en hunderase også?

Anonymkode: 3a00d...5fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...