GÃ¥ til innhold

Hva er galt med meg?!😓

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mamma (har barna 50/50) og en kjæreste. Aldri hatt super mange venner, men uansett hvilke relasjoner jeg har valgt føler jeg at jeg ikke er god nok for NOEN. Kjærestene mine har behandlet meg som møkk og det godtar jeg atter en gang, gang på gang..

Venner tar kun kontakt når de føler de trenger meg føler jeg, ikke fordi de vil. Ingen ringer meg kun for å snakke og spørre hvordan jeg har det. Jeg må ta kontakt først for å ta initiativ. Som barn følte jeg aldri jeg var god nok for mammaen min, og kjenner tidvis på dette idag. Jeg tror idag at jeg har utviklet en form for angst. Jeg trener, har meldt meg som frivillig i røde kors. Det er interessene mine. Alene og ensom. Har ikke barna idag og er bare trist. Føler kjæresten skyver meg unna, for han har nok meg seg selv og sitt akkurat nå. Eneste jeg gleder meg til denne uka er når familien min kommer til helgen. 

Ikke synd i meg, ville bare blåse ut.. 

Anonymkode: b2b86...854

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behandler kjæresten din deg bra. Han som du har nå? 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev:

Behandler kjæresten din deg bra. Han som du har nå? 

Godtok for mye dritt fra han i datingfasen. Kvinner flest ville dumpet han om de var i mine sko. Akkurat nå har vi det greit, men kroppsspråk og slikt, pluss atferden hans gjør at jeg mistenker han ikke er like glad i meg som jeg er i han. Selv om han sier det.. Han holder meg en del på avstand og inkluderer meg litt for lite i livet hans, føler jeg. Vet ikke om det er med vilje. Har nesten ikke turt å fortelle folk vi er sammen grunnet min følelse av usikkerhet..bare for noen mnd siden var jeg innstilt på å droppe han, men noe fikk meg til å snu. Jeg gir folk sjanser på sjanser. 

Helt jævlig å kjenne meg ensom når jeg egentlig burde være lykkelig med han. Muligens har jeg en underliggende depresjon, vet ikke. Lenge siden jeg har kjent meg oppriktig glad og kjent jeg har en god dag. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godtok for mye dritt fra han i datingfasen. Kvinner flest ville dumpet han om de var i mine sko. Akkurat nå har vi det greit, men kroppsspråk og slikt, pluss atferden hans gjør at jeg mistenker han ikke er like glad i meg som jeg er i han. Selv om han sier det.. Han holder meg en del på avstand og inkluderer meg litt for lite i livet hans, føler jeg. Vet ikke om det er med vilje. Har nesten ikke turt å fortelle folk vi er sammen grunnet min følelse av usikkerhet..bare for noen mnd siden var jeg innstilt på å droppe han, men noe fikk meg til å snu. Jeg gir folk sjanser på sjanser. 

Helt jævlig å kjenne meg ensom når jeg egentlig burde være lykkelig med han. Muligens har jeg en underliggende depresjon, vet ikke. Lenge siden jeg har kjent meg oppriktig glad og kjent jeg har en god dag. 

Du har barn. Det du beskriver her høres veldig ustabilt ut. 

Du spesifiserer ikke hva han gjør galt. Det er veldig vanskelig å vite når du skriver så vagt, om du selv er en person som fremstår utydelig og diffus overfor dine venner og bekjente, og dermed hele tiden havner i det du selv definerer som dårlige relasjoner, om det du egentlig opplever er normale uenigheter som du selv mistolker eller om du reelt lar deg overkjøre of er dårlig på grensesetting og valg av mennesker.. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev:

Du har barn. Det du beskriver her høres veldig ustabilt ut. 

Du spesifiserer ikke hva han gjør galt. Det er veldig vanskelig å vite når du skriver så vagt, om du selv er en person som fremstår utydelig og diffus overfor dine venner og bekjente, og dermed hele tiden havner i det du selv definerer som dårlige relasjoner, om det du egentlig opplever er normale uenigheter som du selv mistolker eller om du reelt lar deg overkjøre of er dårlig på grensesetting og valg av mennesker.. 

At jeg er dårlig på grensesetting: Ja. Absolutt. Valg av dårlige mennesker? Det er det jeg er vant med, tenker vel sikkert at jeg ikke fortjener mer.. Jeg prøver å danne nye vennskap, føler kanskje jeg har vokst fra de jeg har/hadde og de gode vennskapene er blitt nyttevennskap og overfladiske. 

Blant annet skjuler han meg. Jeg har møtt ungene hans, men ikke venner eller familien hans. Ser ikke ut til at det skjer med det første heller. Vi har møttes i et år. Har sagt jeg gjerne vil møte de.. Vi har det fint når vi er sammen, men kjenner på usikkerheten når vi ikke er det. 

Men at det er meg selv som er hovedproblem kan fint hende. 

Skrevet
PÃ¥ 5.11.2018 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Jeg er mamma (har barna 50/50) og en kjæreste. Aldri hatt super mange venner, men uansett hvilke relasjoner jeg har valgt føler jeg at jeg ikke er god nok for NOEN. Kjærestene mine har behandlet meg som møkk og det godtar jeg atter en gang, gang på gang..

Venner tar kun kontakt når de føler de trenger meg føler jeg, ikke fordi de vil. Ingen ringer meg kun for å snakke og spørre hvordan jeg har det. Jeg må ta kontakt først for å ta initiativ. Som barn følte jeg aldri jeg var god nok for mammaen min, og kjenner tidvis på dette idag. Jeg tror idag at jeg har utviklet en form for angst. Jeg trener, har meldt meg som frivillig i røde kors. Det er interessene mine. Alene og ensom. Har ikke barna idag og er bare trist. Føler kjæresten skyver meg unna, for han har nok meg seg selv og sitt akkurat nå. Eneste jeg gleder meg til denne uka er når familien min kommer til helgen. 

Ikke synd i meg, ville bare blåse ut.. 

Jeg har en følelse av at du ikke føler deg god nok selv, heller? Dessverre er det slik at det er vi selv som styrer hva vi godtar av andres oppførsel og ikke. Du sier du godtar for mye, noe som vil si at andre tenker at den måten de oppfører seg på mot deg er greit. Ergo høres det ut som du ikke føler deg god nok for deg selv?

Jeg tror det er på tide at du setter grenser, at du sorterer ut de du har i livet ditt som ikke behandler deg bra og står mer opp for deg selv. Vis at du er bra nok og at du ikke tar imot dritt. 

Anonymkode: 7c6d0...b93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...