Gå til innhold

Er dette virkelig et 13 uker gammelt foster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om menn var de som fødte ville abort vært tillatt helt frem til fostervannet gikk. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Helt greit at du mener det men ikke påtving andre kvinner dine meninger da ikke alle deler din oppfatning. 

Jeg har ikke påtvunget noen noe. Jeg sier bare min mening. 

• Liker 1
Gjest UncommonSense
Skrevet

Hver vugge er en grav. Så om du setter liv til verden, påfører du ikke bare den smerte selv de beste av liv innebærer, men du påfører også dets død. Ingen har noen sinne tatt skade av å ikke eksistere, eller? 

Skrevet
På ‎11‎.‎11‎.‎2018 den 21.12, bettsa skrev:

Så du fosteret du mistet? Jeg har også vært gjennom en spontanabort men så ingen baby, bare masse kjøtt og blod 

Jeg så det tydelig :( 

Skrevet
På 5.11.2018 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Et menneske som har fått massiv hjerneskade ser også ut som et menneske på utsiden, men alle som har sett hjernedøde mennesker kan nok si seg enig i at det er ikke noe igjen av det som gjør oss til menneske. Det er bare skallet der. Uten hjernen er vi ingenting. 

Og den store forskjellen er at foster er ikke engang blitt et menneske. Det er ingen baby. Det er det ikke før det er født. 

Det er nok vanskelig å akseptere for mennesker som ikke forstår at et dunkende hjerte og et skall som beskytter oss ikke gjør at vi er levende, tenkende vesener. Det er nok derfor du også mener alle som mener noe annet enn deg tar feil, fordi du rett og slett ikke greier å akseptere fakta. 

Anonymkode: f3cb8...081

Ja, la oss ta abort helt frem til fødsel!

Celleklumpen (eller skallet om du vil) er ikke et menneske før det har levd minst 2 minutter og tre sekunder. Men det forutsetter selvsagt at klumpen er født i uke 40+1 eller senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...